• camave

    Ica morsorna !!!! 10-de tråden :)

    Tänk att vi har skrivit tillsammans så länge nu.
    Mycket rolig läsning har det varit och jag hoppas
    på mycket mera och många fler trådar Räcka ut tungan


    Felicia och Albin, mina underbara små....
  • Svar på tråden Ica morsorna !!!! 10-de tråden :)
  • Lii1

    såg att du jobbar på ica lagret;) jag jobbar på ica där jag bor

  • Lii1

    okej är de något sånt,vart lite nyfiken när de stod ica.. ;)

  • Lillen06

    bra initiativ Camave att starta en ny tråd..

    Skriver som du... Alla som är inne och läser,, SKRIV!!! Vet att många är inne och "snokar" men aldrig skriver nå,, då behöver ni inte läsa heller.. så tycker jag.

    Har vart på 30-årskals i dag,, åt en tugga smörgåstårta medans de andra glufsade för fullt skippade kakan efter med,, känner mig nyttig. I kväll blir det att dippa grönsaker till schlager...

    Just ja,, - 1,6 i onsdags,, hur gick det för dig Camave???

  • Triin

    Hej tjejer.

    Är inne och läser vad ni skriver för jag tycker det är kul=) Känner oftast att jag inte har något vettigt eller roligt att skriva tyvärr...=(

    Idag har vi haft kalas för lilltjejen! Tänk att hon är två år redan. Hon fick massa kläder det tycker mamma om;) Hon också faktiskt!

    NU tror jag att vi ska vara friska också efter lååång sjukdom. Influensan tog verkligen på krafterna för barnen.

    När kommer ni tillbaka och jobbar igen då tjejer?

  • lola1983

    Jag har hittat hit Glad Kul med en ny tråd . Här vill vi inte ha nå snokisar Flört

    Imorn bär det av på kryssning . Med EMD utan D . hehe.. Ska bli skoj . Ett gäng mammor med alkohol,hur ska det sluta .
    O så filmar dom ju "färjan" just imorn oxå.. hmm.. mindre roligt kanske .

    Ha en fortsatt trevlig helg alla ICA mammor .


    Hugo 060807 & Hannes 080510
  • camave

    lillen- gick också ner 1,6 förra veckan. totalt 11 kg nu. har siktat in mig på fjärde guldstjärnan till på onsdag Räcka ut tungan

    triin - jag tycker också att dte är kul att läsa vad andra skriver. men är ju inge kul när ingen skriver utan bara sitter och väntar på att någon annan ska skriva något.
    Behöver ju inte vara något speciellt man skriver om....

    grattis till lillestumpan Skrattande

    Idag har vi varit och åkt pulka igen. jag åkte skärtlapp för första gången på mååånga år.
    Mötte även Lola med sina pojkar där...

    nu är det snart dags för melodifestivalen ,kul !!!

    trevlig kväll på er


    Felicia och Albin, mina underbara små....
  • camave

    lola

    så då kommer man få se dig på tvn snart då Räcka ut tungan

    *skrattar* då måste du verkligen hålla dig i skinnet......


    Felicia och Albin, mina underbara små....
  • Lillen06
    Lola: Vad kul att få se er på tv sen då.. vadå utan D?? Danny?? Bäst att ni sköter er Camave: duktig du är,, 11 kg är mycket,, jag har gått ner 3,9 och har måååånga kilon kvar Triin: Jag skriver heller inge speciellt,, bara en massa ointressant egentlgen men det är kul att skriva ändå och läsa vad ni andra har för en massa onödigt att berätta

    Grattis till JOsefine..

    Vad tycker ni om schlagern och "snälla snälla"??,  hjälp var är vi på väg?? Mina favvisar (scotts) gick dte ju inge bra för fast de hade inen bra låt men är charmiga ändå.. hihi..

    Godnatt på er tjejer.. jag ska passa på och natta kudden för man vet aldrig när Malte behagar att vilja upp,, så less på att vara uppe på nätterna.. jag vill SOVA så jag blir en bra mamma!!!!

    Lola: Ha det toppenkul i morrn nu..
Svar på tråden Ica morsorna !!!! 10-de tråden :)