Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

Tar man med en 10- årig pojk att byta om på damernas?

Maja Grädnos.
    "Nej Ming, jag tror det var Jennie med ie som nämnde en 6-7-åring."
    Då tror du fel för jag har inte ens skrivit nåt i tråden innan

Jag precis som flera andra här tänker i första hand inte på mig själv och andra vuxna utan om de yngre tjejerna. Att en jämnårig pojke sett mig naken när jag var i 10-årsåldern hade jag tyckt var jätteolustigt. Fast jag förstår också att alla 10-åringar inte kan byta om själv och att det inte alltid finsn en man sm kan följa med. Ska de barnen då inte kunna gå på badhuset? Svårt det där. Badhusen har väl inte så himla mycket pengar men mer prsonal som han vara behjälpliga i omklädningsrummen i sådana här fall hade inte skadat.

• Jennie med ie

Maja, lätt hänt, TeaSpoon och Jennie med ie är ju så likt vartannat *s*

• Jennie med ie

Gissela Star.
    Fast grejen är ju att många anser att det KAN skada någon, och då i första hand de jämnåriga flickorna som tycker det är obehagligt och kränkande att pojken får se dem nakna. Inte helt lätt att lösa ifall pojken inte kan/vågar byta om själv på herrarnas men abslut inte oproblematiskt från flickornas sida....

Vad gör du f.ö själv för att få fred på jorden och slippa kriminalitet?
    Nej jag begär inget svar på den frågan, bara visa hur dumt jag tycker resonemanget är. För det flesta är det fullt möjligt att reagera och lägga energi på många olika saker...

Svar på tråden Tar man med en 10- årig pojk att byta om på damernas?