Gissella star, lånar syrrans signatur.Har skrivit vad jag tycker tidigare men kunde inte låta bli att skriva att ni lägger ner så mycket energi på något så löjligt. De är barn och inget ner ned det. Andvänd era energier på något vettigare, typ hur vi ska få fred på jorden, om hur vi kan strida mot hat, krig, pedofiler och kriminela överhuvudtaget eller bara hur vi kan få en trevlig dag. En 10åring är ett barn, det kan ingen ta honom/henne ifrån. Jag tvingar inte mitt barn till något om han/hon inte vill eller känner sig mogen till det. Det skrämmer mig lite om hur ni tänker. Vilka bilder ni har på barn....Näää har sett att det finns flera som tycker som jag och det känns ju skönt.Ser jag att mitt barn är speciell och dreglar efter kvinnor så är det en annan sak men är det en normal pojke som bara inte vill gå själv till herrarnas så bryr jag mig inte om något annat än vad mitt barn vill och mår bra av SÅ LÄNGE(jag repeterar) så LÄNGE ingen skadas av det. Börja inte överdriva nu att mitt barn kommer skadas i allevighet. Jag har gått i skolan och inte handlar mobbing av en händelse? Som jag skrev tidigare det finns inte en chans att jag låter min lillebror som är 6år(än mindre tvingar honom) att gå in till herrarnas. Förmodligen kommer han säga ifrån själv när det är dags att gå in till herrarnas men innan dess så är det min lille bror jag bryr mig om. Och om en lag kommer där det är förbjudet med barn över 6år (förhoppningsvis inte) så får jag väl gå till stranden och om det är för kallt så kommer jag bygga ett eget simhall om det så krävs men jag lämnar inte honom själv bara för att vissa kvinnor säger att 10 åringar inte är barn samt att det har hänt att 11-åringar har våldtagit en 23årig, snälla är det det man ska tänka på när man ska till ett simhall med sin 10åriga son?
Kommer nog få miljontals svar men jag kommer nog inte orka svara på alla eller kanskke någon. Har sagt mitt och ångrar inte. Har skrivit tidigare i tråden.....
Ha det gott!