• flicka19

    Menslukt :O

    Det här kanske låter lite konstigt men.. brukar ni känna igen doften av mensen? Jag känner alltid igen doften, tycker det luktar lite sött, väldigt speciellt.. Känner ni ens mensdoften eller är det bara jag?

    Jag fick världens mensverk förut men ingen mens.. men jag kände verkligen lukten av mens när jag kissade!

    Låter kanske lite konstigt =)

  • Svar på tråden Menslukt :O
  • Lyktan

    Jag tycker flytningarna börjar lukta basiskt och sen när det kommer luktar det järn..

  • flicka19

    Ok, visste inte om ni andra reagerade på "lukterna" =) Hehe! Trodde bara det var jag. Men nu luktar det verkligen mens, men ingen mens här inte! =(

    Någon mer??=)

  • Jungblom

    Flicka19, brukar också känna en viss doft när jag får min mens, kommer dock inte ihåg om jag kände den doften när jag blev gravid eftersom jag hade fullt upp med annat just då.

  • Sephiroth

    jag tykte att jag "luktade mens" när jag precis blivit gravid. Jag sprang hela tiden på muggen och trodde att jag fått den, då det även kändes så i magen. XD

  • flicka19

    Då finns det alltså en speciell menslukt =)
    Misstänker dessvärre inte graviditet nu, var mest intresserad av att se om andra också kände igen den lukten =)

    tack för alla svar =)

  • L0vas

    joo då, jag känner det jätte väl, men mest då man använt binda.. men nu, ca 6 dagar efter äl så hade jag tjocka flytningar som luktade mens :S vad betyder detta?

  • flicka19

    Ja, det undrar jag också! För mens har ju faktist en helt egen lukt, om man får vara så äcklig som jag är :)

Svar på tråden Menslukt :O