• SeTa

bonusbarn i vår säng?

Här kommer både stora och små barn inknallande till vår säng på natten. Lillkillen sover mellan oss medans de stora barnet helst lägger sig utanför mig. Skulle min man haft problem med detta skulle vi med största sannolikhet inte varit gifta idag. När vi träffades låg nämligen båda mina barn (då 2 och 3 år) i min säng. Vi löste problemet med att skaffa en 240 cm bred säng.

• SeTa

J3O skrev 2009-02-23 15:55:10 följande:

SeTa skrev 2009-02-23 15:38:37 följande:
    Vad skönt för er att han inte hade problem med det.Men hypotetiskt:Om han älskade dem som sina egna barn men förklarade på ett fint och bra sätt att han ville gärna att bara ni 2 som i eran säng pga någon anledning (låt oss säga tex barnen sparkade/rörde sig mycket när dom sov) och att det inte hade något med hans känslor för dem att göra utan att han inte kunde sova ordentligt.Hade du inte velat lösa detta problem eller hade du inte velat leva med honom något mer eftersom dina barn kommer självklart först?
    Tja så småningom så kom vi till den dagen då vi båda ville ha barnen i sina egna sängar. Men barnen har inget förbud mot att få komma in till oss. Hade det absolut inte varit ok att barnen kröp ner i våra säng alls, då hade vårat förhållande kanske inte varit så som det är idag.
Svar på tråden bonusbarn i vår säng?