• Poena

Snälla jag förstår mig inte på backslick!!!

Kan någon snälla förklara för mig..

VARFÖR bakåtslickat hår blivit så tusans populärt bland bratkillar?
    Tycker någon det är snyggt egentligen??
    Allvarligt jag tycker bara det ser fett och äckligt ut!
    Är det något som ser exklusivt ut (om det nu är det de vill uppvisa ) så är det väl ett riktigt välklippt, välmående hår..

Inte någor ihopakletat rufs

• Svar på tråden Snälla jag förstår mig inte på backslick!!!
  • Amelié77

Håller helt med dig! Som tur är så är det ingen som har det här i min lilla stad så jag slipper se det. Men kanske trenden kommer hit så småningom. "Ryser"

• MINI25

Men det har ju alltid varit populärt. Kolla in gamla, klassiska "bratiga" filmer- då har ju alla män den frisyren. Tänker på Snobbar som jobbar t ex.

• Tin o Trolls mamma

Ha ha! Här på Gotland har alla brats backslick. Det ser sååå sunkigt ut!! Jag tror att det är Östermalmarna som hängde runt Eric Granath som började och sen var det kört här, i alla fall på Högskolan.

Ekorren.

• Barbaqueen

Skitfult är det illafall!!!

• Poena

Hihi har inte ens tänkt på att det varit populärt länge.. Men undra var det kommer ifrån?? Var det kanske för att förr i tiden visa att man hade det gott ställt med mat att man hade en "härlig" man + hade råd med brylcreme B-)

• snusfia

det är ju bara så roligt att rufsa till nån som har sitt hår så.

inte så populärt kanske... men roligt :)

• Vanilj

Jag tycker det är jätte sexigt med killar som har backåtslick dock inte med vax utan med gele,mosusse eller spray.

• MINI25

Vad är en snygg killfrisyr då?

• Poena

Länkar till några jag tycker är fina

www.ukhairdressers.com/style/index2.asp&month1=&pg=1&styl1=Greig%20Firth

www.ukhairdressers.com/style/index2.asp&month1=&pg=1&styl1=Schwarzkopf

www.ukhairdressers.com/style/index2.asp&month1=&pg=1&styl1=Identity-UK

Nej tack till dessa

www.ukhairdressers.com/style/index2.asp&month1=&pg=1&styl1=Zullo%20&%20Holland
    www.ukhairdressers.com/style/index2.asp&month1=&pg=1&styl1=Farouk
    www.ukhairdressers.com/style/index2.asp&month1=&pg=1&styl1=Zullo%20&%20Holland

Svar på tråden Snälla jag förstår mig inte på backslick!!!