• Deer

kan inte skriva åäö osv

Om man har problem att skriva dessa tecken här på fl men inte typ på msn, vad beror det på och vad ska man göra?

• Svar på tråden kan inte skriva åäö osv
  • leende guldbruna

vet ni va det va/spr[ket hoppar om man hoppar mellan beta och gamla versionen/prova ni ox[/;ppna 2

detta e gamla FL

• leende guldbruna

är det sant??

ja jag hade 2 sidor öppna men tänkte inte på att jag skrev i båda å när det blev fel så var jag bara i gamla FL

jätteskumt.

Och vart e moderatorerna när man behöver svar då??

• skorpionen80

leende guldbruna skrev 2009-02-27 00:01:16 följande:

är det sant?? ja jag hade 2 sidor öppna men tänkte inte på att jag skrev i båda å när det blev fel så var jag bara i gamla FL jätteskumt. Och vart e moderatorerna när man behöver svar då??
    Det är inget moderatorerna kan ändra, utan det är i din dator (precis som du skriver i inlägg nr 15. På något sätt har du ändrat så att det är svenska i det ena och engelska i det andra. Ändra till svenska där det står på engelska så är problemet löst. Eller ta bort det engelska helt, så slipper du problemet i fortsättningen ;)
  • Barbabok

Kolla att datorn står på SV nere i listen, inte på ENG

Jag är med parvel, BF 090227
  • leende guldbruna

skorpionen80 skrev 2009-02-27 14:27:09 följande:

leende guldbruna skrev 2009-02-27 00:01:16 följande:
    Det är inget moderatorerna kan ändra, utan det är i din dator (precis som du skriver i inlägg nr 15. På något sätt har du ändrat så att det är svenska i det ena och engelska i det andra. Ändra till svenska där det står på engelska så är problemet löst. Eller ta bort det engelska helt, så slipper du problemet i fortsättningen ;)
    klart dom kan....

dom e ute efter mig,visste du inte ?
Svar på tråden kan inte skriva åäö osv