• catya

Efterlyser mammabloggar!

Jag efterlyser de bästa mammabloggarna!
    Det kan vara din egen eller bara ett tips på en mammablogg du tycker är bra!

Inget om vardagsliv, politik eller övriga åsikter etc, utan den ska vara ganska fokuserad på just ett liv som mamma, familjeliv, barn och allt därtill.

Själv vill jag tipsa om www.mammamaffia.se!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-25 08:05
    Själklart spelar VARDAG, SAMHÄLLE, POLITIK mm in i våra liv som mammor.

Men det är lite läskigt att jag måste skriva det där som majoriteten här inte kan "läsa mellan raderna".
    Jag måste nog förstå att alla helt enkelt inte har den talangen.

En mammablogg.

Jag letar inte efter:

vardagsbloggare
    modebloggare
    politikbloggare
    recept/matbloggare
    filmbloggare
    musikbloggare
    bokbloggare

osv.

Kategori; mamma och föräldraskap.
    Tack.
  • Svar på tråden Efterlyser mammabloggar!
  • hejhejhej
    Svar på #37
    LinnIzabelle skrev 2009-03-10 12:00:59 följande:
    Min blogg är på god väg att bli en mammablogg, har varit gravid i 9 månader nu och den har i stort sätt handlat om endast graviditeten. Har BF om 2 dagar och då går ju bloggen automatiskt över till att bli en mammablogg :D lodjuret.blogg.se
    men din blogg är lösenords skyddad
  • 2wins

Jag skriver om mina tvillingkillar på snart 14 månader.
    Annat blir det också!
    tvillingarwhat.blogspot.com/

Om det är den bästa har jag svårt att tro, men den uppfyller nog de andra kriterierna.
    Välkommen!

• 2wins

Sorry, efter att ha läst lite inlägg kanske inte det var min blogg du sökte.
    Kram i alla fall.

• catya
    2wins skrev 2009-03-13 17:10:37 följande:
    Jag skriver om mina tvillingkillar på snart 14 månader. Annat blir det också! tvillingarwhat.blogspot.com/ Om det är den bästa har jag svårt att tro, men den uppfyller nog de andra kriterierna. Välkommen!
    Jag blev lite kär i bilden du hade som header i bloggen!
    Riktigt fin och rolig bild! :D
  • HaltaLotta

Då tipsar jag om min egen blogg!

Om mitt liv som mamma till två flickor, precis nybliven sambo med min nya kille...... hur mitt "nya" liv är, hur jag ibland saknar mitt gamla svenssonliv o om allt möjligt....

1vuxen2barn.wordpress.com

• ciliah

Här är en till som bloggar på om livet som mamma till framförallt lillsnuttan, men givetvis om våra stora barn med ibland Så, jo, en mammablogg anser jag att det är.
    ciliah.blogg.se

Svar på tråden Efterlyser mammabloggar!