• Svar på tråden Snackis 6 * Inbördes beundran *
  • Heeso

    Vad bra barbella att du fixat nya trådar!

    Här pågår budgivning för fullt men börjar nog närma sig sitt slut. Just nu är det lååååångt över förväntan så jag är så nervös så jag dör. Men inget är ju klart förrän papper är skrivna.

  • AmberB

    Vad spännande Heeso! Hoppas att allt går vägen sen med kontrakt och allt som ska skrivas.

    Hur känns det för dig nu Barbella, värkar?


    ~*~Vackraste Emil, född 13/9 2006 ~*~Tvillingar i magen, bf 090611~*~
  • AmberB
    Daggkåpa skrev 2009-03-05 14:15:14 följande:
    Ja, hur värkar det?
    ~*~Vackraste Emil, född 13/9 2006 ~*~Tvillingar i magen, bf 090611~*~
  • Barbella
    Daggkåpa skrev 2009-03-05 14:15:14 följande:
    Ja, hur värkar det?
    Fyndigt
    Nej det är lugnt i nuläget. Jag lovar att hålla er nyfikna uppdaterade om det verkar sätta igång, jag lovar!!
    ~*~ Liam 060925 ~ * ~ BF 090316 ~*~
  • Solaris

    Bra, Barbella med nya trådar, hade inte en tanke på att de går ut närsomhelst., fyndigt, Daggis


    Alida 060928 & lillen i magen, BF 090320
  • Heeso

    Påskrivet och klart
    Det här gick verkligen fortare än väntat. Nu kan vi sitta här och pusta ut. D ska gå och köpa champange nu innan systemet stänger

  • gravid74

    Bra jobbat Barbella med nya trådar

    Puh jag har precis haft världens fight med Axel så att jag blev helt gråtfärdig, ensam hemma också. Men nu ligger han i sängen. Han blev helt urförbannad på mig när jag tog av hans överfulla kissblöja och skulle promt ha den på sig  i natt. Han gapade och skrek och sparkade på mig och sa att han inte ville ha mig Vet att han inte menar det men det känns ändå. Efter en lång stund lugnade han sig så jag lyckades övertala honom om att det nog var bäst att ha blöja på sig. Han har ett sånt humör emellanåt så att man blir mörkrädd. Då känner vi inte alls igen honom.

    Heeso: Vad kul att ni fick över förväntan Trevligt med chanpange.


    ~Axel 060910 + BF 090314 ~
  • AmberB
    Gravid: Usch, jag vet hur det känns. Hade ett sånt bråk med Emil igår, det är verkligen inget kul alls, men om det är någon tröst så har Emil också ett väldans humör/vilja. Jag tror att det hör till åldern också, det är ofta föräldrar till barn runt två-tre år undrar hur deras barn är när de är hos oss, för hemma har de sånt temperament och vill gärna bossa runt sina föräldrar. Så vi får nog bara hålla ut och hoppas att det blir bättre när de växer till sig lite... Heeso: Grattis till försäljningen! Gott med champagne...

    Nu glömmer ni väl inte anmälningsplikten imorgon, Solaris, Barbella och Gravid?
    ~*~Vackraste Emil, född 13/9 2006 ~*~Tvillingar i magen, bf 090611~*~
  • gravid74

    Dags att anmäla sig Ingen bebis här inte men idag har jag jätteont i bäckenet så snart kanske...

    Det var en plåga att gå och lämna Axel idag. U har lämnat hela veckan innan men idag hade han lite bråttom till jobbet så jag fick ta det. Tog dubbelt så lång tid att ta sig dit med mina myrsteg.

    Idag är det besök hos MVC, för sista gången hoppas jag.

    Amber: Skönt att höra att det är fler som trotsar. Hoppas att det går över fort.


    ~Axel 060910 + BF 090314 ~
Svar på tråden Snackis 6 * Inbördes beundran *