• Ceciliastockholm

    Jag har fått barnbesked!!

    Hej,

    Jag har äntligen fått det efterlängtade samtalet från AC, jag har fått en liten tjej - inte ens 6 veckor gammal. Hon väntar på mig i södra Vietnam och jag vill såklart åka så fort jag kan!!!

    Efter att ha läst på denna sida i flera år gav det mig alltid hopp när bb kom, så nu vill jag också dela med mig av mina goda nyheter och förhoppningsvis finns det några här som är ett steg närmare i och med att bb kommit. Förstod också av AC att det var flera bb som kom samtidigt

    Jag är väldens lyckligaste just nu, tårarna har runnit sen igår och champagnen har flödat.

    Cecilia

  • Svar på tråden Jag har fått barnbesked!!
  • familj05

    Wow så underbart!!!
    Grattis grattis grattis äntligen var det din tur
    Vad ska tösen din heta?

  • Hej och Hopp

    Gratulerar här med! (har grattat dig på Vietnamlistan också)
    Visst är känslan underbar!
    Har du fått många bilder på henne?

    Jag var "tvungen" att ha med bilderna på min lilla var jag än gick de första dagarna (hmm, efter 7 veckor så är de fortfarande med - i almanackan, mobilen och plånboken )

  • Namaste72

    Grattis!


    { I am always willing to learn, however I do not always like to be taught }
  • Nepalmamma

    Åhhh, jag ryser och blir alldelse tårögd varje gång jag läser dessa glada BB-besked! Vilken lycka - stort, stort Grattis "Cecilia" till din lilla prinsessa!!!
    Håller verkligen tummarna för att du snart får åka - har du någon aning om hur lång tid det kan tänkas ta till RB?

    Det ÄR verkligen BB-Bom här på FL nu" De bara trillar in ett efter ett känns det som!!! Verkligen underbart KUL!!

Svar på tråden Jag har fått barnbesked!!