• Svar på tråden Kim och hans vänner 7
  • fanny20

    My baby.. blir du också arbetslös nu eller kommer du jobba hos gubben?

  • maddeh

    Också nyfiken på den frågan. Såg ju i tidningen att Silvan ska slås igen.

    Vart ska alla arbetslösa ta vägen???


    Mamma till Robin 061210 och Marcus 080722
  • Gosan83

    Va ska silvan slå igen?????????
    Så är det när man inte har någon tidning!!!

  • fanny20

    mycke som stänger nu, inte lätt vara butiksanställd!

    Europrice stänger och kidzbutiken brevid där vad den nu heter, tror inte de har så bra läge där bakom allt!

  • vicksvicks

    ska  babyproffsen i m-berg slå igen eller e det en annan butik du menar funny? för om det e den då blir väl Linus utan jobb också?

    fan vad surt det är när alla får sluta jobba =(


    Astrids mamma
  • fanny20

    nä, det är inte babyproffset, ligger en butik bakom där.
    Hemtex butik för barn tror jag, har många gånger tänkt gå in där men det har aldrig blivit av.

  • Snorky

    fast o andra sidan, all butikspersonal har väl chans på alla nya butiker som öppnas i centrat... fy fasen vad mkt butiker det kommer vara i slutändan!! Jag var dit förra veckan och det har ju öppnat hur mkt butiker som helst, o mer kommer inom kort!!


    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • fanny20
    Svar på #7
    Elgiganten i Karlskoga hade fått 1200 ansökningar till 11 tjänster så visst finns chansen att få jobb i de nya butikerna
  • my  baby

    HEjsan!
    Då har jag oxå hittat hit!

    Ja snart är man arbetslös:( Känns tråkigt att inte ha ngt arbete att komma tillbaka till när man inte är mammaledig längre men är ju tyvärr inte ensam om problemet.
    Det är skrämmande var vi är och var vi är på väg....
    Jag kommer att vara mammaledig så länge jag kan..tar ju endast 2 dgr i veckan så kommer nog att kunna vara hemma ett tag.

    Fanny: Vad gör du nu?

    HOppas alla mår bra!

    Här rullar allt på och prins William har hunnit bli 6 månader...gu var tar tiden vägen?????? Han sitter själv korta stunder och känns som om att snart kommer han springa runt här hemma tllsammans med Alexander:) Men det är helmysigt...

    Någon som är sugen på en fika snart? Vore kul att träffa er.var ju ett tag sen!

    Ha det gott

  • fanny20

    my baby.. vi håller på att plocka ihop och städa på jobbet så denna vecka är jag där. Så tråkigt när man inte vet hur/när man ska jobba. Är ju anställd till sista mars så än är jag inte arbetslös, sen får jag se. Söker lite sommarjobb får se om det ger nått!

Svar på tråden Kim och hans vänner 7