• daddy XL

    premier league

    Nästan skandal att deet inte Finns nån Premier league ännu så här kommer den :D
    Hur skönt e det inte att sitta med polarna o kolla lite fotboll på lördagarna nu ;D

  • Svar på tråden premier league
  • knoddmaker

    Frågan är bara om united kan rubba mästarna... Visst det är kul om ljungberg gör ett bra jobb i Arsenal, men det är bara united som räknas!

  • Anfield

    Det är trevligt nu när PL har startat igen. Hoppas på att Liverpool bättrar på sitt spel. Bättre än förra säsongens 5:e plats. Nu vet man vad man ska göra på helgerna.
    Har precis blivit medlem så det var ju trevligt med ett ämne som man vet lite om. Det här med att bli pappa är ju något helt nytt.

    YNWA!

  • daddy XL

    Ja liverppol måste ju kunna få in bollen bättre än i premiären i allfall om det ska bli nått av dom.
    och jag hoppas verkligen att det inte går bra för Chelsea hade verkligen tur på Wigan med mål i 93 minuten :(.
    skulle va kul om united går bra och arsenal med men det hänger väl på attt dom inte får nån skada för då e det nog kört.

  • Marcus pappa

    Förhoppningsvis har "pool" skaffat sig ett nytt självförtroende så att de kan ta för sig lite mer i PL och inte vara så in i h-e ojämna hela tiden. Tyvärr ser det ut att stå mellan Chelski och Arsenal om guldet, men jag tror att "pool" kan blanda sig i det hela. Man Utd är förhoppningsvis på nedgång, tål verkligen inte det laget och alla dess medgångare som helt plötsligt började hålla på dem i samband med framgångsvågen.

  • knoddmaker

    hmm, jag var medlem i uniteds fanclub redan i slutet av 80-talet. Och då var dom inget medgångslag... vill annars varna för tottenham som jag tror blir bland de tre.

  • ModulFinnen

    Tottenham-fan här som sträcker sig en aning o tippar en femte-plats till laget. Laget har ju satt Champions league som målsättning men det tror jag itne på riktigt. Lite väl tunn trupp. Synd bara att man inte har kvar dekodern längre... Kanske dax att skaffa sig en ny...

  • The Doc

    Finns bara ett lag som gäller.......

    SHEFFIELD WEDNESDAY

    Har legat i premier league...men tyvärr nu i en division lägre ner
    men vi kommer upp nästa säsong.....

  • Sector primordius invalidus

    Som vanligt så har man ett lag som ser till att magen får åka berg-och-dalbana hela säsongen? Jag hoppas West Ham blir kvar

    Gissar på att det står mellan "de vanliga" Arsenal, Man Ure, Chelsea och Liverpool

  • Marcus pappa

    Knoddmaker: jag betvivlar inte att du har hållit på Man Utd sedan 80-talet. men det dök upp väldigt många "fans" till MU på 90-talet, speciellt under slutet av 90-talet. "Fans" varav många nu gått vidare och "håller" på Arsenal. Sånt stör mig och det är trist att det drabbar er som är äkta fans. Själv har jag alltid hållit på Liverpool oavsett hur bra eller dåliga de varit.

Svar på tråden premier league