• Anonym
    Äldre 9 Mar 15:09
    5212 visningar
    140 svar
    140
    5212

    24årig tjej med 19årig kille, fel?

    varför är det så himla farligt och äckligt? Dom flesta 24åriga killar har ju flickvänner i den åldern..
    Alla kompisar tycker typ "hur kan du vara med en så mycket yngre kille"
    Han är så jäkla het o fin o ja tänker på han hela tiden, vi är inte ihop men vi träffas mycket o har roligt..

    Ser ni nåt fel med det ?

  • Svar på tråden 24årig tjej med 19årig kille, fel?
  • Anonym (jaja)
    Äldre 9 Mar 15:11
    #1

    Nej jag tycker inte det är något fel, men tillhör den skalan som var tillsammans med en yngre när jag var i din ålder.

  • P i x i e
    Äldre 9 Mar 15:13
    #2

    Inget fel alls..... kolla på marie plosjö...hon är +30 och tillsammans med en 19 årig kille..
    Känns allt rätt så är det inget fel alls, stå på dig och berätta för dina vänner att det är han du vill ha!


    and then I told myself - of course I deserve it!
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 15:16
    #3

    ja det gör jag, säger att ja inte bryr mig om vad andra tycker.. för vi har nåt speciellt :D Det ja tycker e så konstigt är att de bli så mycket andra negativa reaktioner bara för att det är en tjej som är med en yngre kille.. varför är det annorlunda än om killen är med en yngre tjej..

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 15:31
    #4

    puff=)

  • Anonym
    Äldre 9 Mar 15:34
    #5
    Anonym skrev 2009-03-09 15:09:05 följande:
    varför är det så himla farligt och äckligt? Dom flesta 24åriga killar har ju flickvänner i den åldern.. Alla kompisar tycker typ "hur kan du vara med en så mycket yngre kille" Han är så jäkla het o fin o ja tänker på han hela tiden, vi är inte ihop men vi träffas mycket o har roligt.. Ser ni nåt fel med det ?
    Pappan till mitt barn är 6 år yngre än mig! Jag är 28 och han är 22. Och ska jag va ärlig så kommer det inte hålla i längden för att vi ligger inte på samma nivå i nåt alls. Tyvärr...

    Nu 3 månadert innan BF är det redan slut, dock umgås vi och beter oss som folk mot varandra. Måste inte va ovänner bara för att det inte funkade mellan oss, vi ska ändå ha barn ihop...
  • Viking och Loke
    Äldre 9 Mar 15:53
    #6

    Nej ser absolut inget fel i det...

    Ålder absolut ingen betydelse om allt ufnkar bra ihop...

    jag är själv 29 och sambon 44 och har aldrig haft de bättre =)

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 15:54
    #7

    alltså så seriöst e det inte mellan oss, vi e inte tillsammans lr nåt men vi träffas o har sex oså. träffas ihop med våra vänner också ibland, mest hans eftersom mina tycker han e en barnunge typ.. får helt enkelt se vad som händer, just nu e det iaf HAN som jag vill ha o hela jag bara längtar tills vi ses igen :D

  • Beckiz­86
    Äldre 9 Mar 15:55
    #8

    Han är ju myndig så jag ser inget fel i det :) Kör på !

  • Anonym
    Äldre 9 Mar 15:55
    #9

    Absolut inget fel! Det är 5 år mellan min sambo och jag....jag är äldst! Bry dig inte om vad andra tycker!

  • Anonym (maja)
    Äldre 9 Mar 15:57
    #10

    När man är ung så kan 5 år vara en stor ålderskillnad, men det känner du bäst själv . Det behöver inte på något sätt vara ett problem. När du/man blir äldre så jämnar ålderskillnader ut sig.

Svar på tråden 24årig tjej med 19årig kille, fel?