• Missne

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Nu har jag också hittat hit

• Missne

entjej: Va jobbigt med smaken i munnen. Hoppas verkligen att någon kan ta dig på allvar och rda ut vad det är och hur du kan bli kvitt det

Moe: v30, då är det ju bara slutspurten kvar

Kramiiis: Oj, det var snabba puckar. Själv har jag inte tagit mig i kragen och bestämt var jag vill göra nästa försök. Vilken metod blir det för dig denna gång?

Brummelisa: Låter jobbigt med operation Undrar också vad för operation du ska göra?

EmmaElsa: Hej Jobbigt att mensen kom Vet precis hur det är, och att man blir så ledsen trots att man trodde att man inte skulle bli det för att man är förberedd då embryona är av sämre kvaitet. många kramar

Petra: Åhh va härligt att få se ett hjärta ticka

sth67: Jag skulle också vilja ha någon som verkligen tar en på allvar och som vill gå till botten. Men här i Linköping finns inge akupunktör som verkligen går på djupet på det sättet. Har testat 3 st olika men ingen som jag tror kan hjälpa mig... Önskar att man bodde i Stockholm ibland där det finns ett sånt utbud.

• Missne

alliamelle: Håller tummarna för att det ändå blir plus. Låter lovande med dina symptom Det är inte alls helt ovanligt att testa minus på dag 13 och sen plusa några dagar senare. JAg testatde tom minus dag 15 men plus dag 16 vid mitt första IVF.

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....