• Masse

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Har varit med i denna tråd tidigare men har inte riktigt orkat engagera mig så mkt på senare tid pga att jag varit lite sänkt av alla våra misslyckanden. (gjort 4 försök varav ett ej gick till ET) Men ibland har jag varit inne och läst iaf.

Sth67: Jag beklagar din pappas sjukdom och vill bara säga att jag befinner mig i liknande situation som du. Min mamma har fått lungcancer med väldigt dålig prognos. Jag vet dock att prognosen vid prostatacancer är generellt mkt god, även om ett cancerbesked är hemskt.
    Vi genomförde vårt fet trots att jag är mitt i ett stort moln av sorg. Det kändes som ngn slags livlina på ngt konstigt sätt. Det är väldigt tidigt än och jag vågar inte riktigt hoppas men vi testade faktiskt plus. Glädje och sorg hand i hand.
    Kram

• Masse

Önskar lycka till åt er som kämpar.
    Grattis åt er som plussat också.

Kram

• Masse

Gjorde för några veckor ett inlägg efter att ha lyckats få ett plus. I tisdags började jag blöda och nu är det klart att det blev MF. Vi håller på med syskonförsök och har gjort 4 ivf och 3 fet så det känns lite trögt. Vi är välsignade med en dotter efter tidigare ivf dock men vill inte ge upp kampen för ett syskon än. Efter sommaren försöker vi igen troligtvis. Kroppen behöver vila efter MF.
    Önskar lycka till åt alla. Kram

• Masse

Tack för era ord. Det värmer så mkt mitt i allt.
    Kram

• Masse

sth67, mina tankar finns hos dig. Kram

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....