Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....
Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den..
välkomna alla gamla kämpare och nya.
Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den..
välkomna alla gamla kämpare och nya.
Sth67: Vad är det egentligen för kur du går på? Örter... och... nyfiken!!
Turbo: lilla gumman !! vad skall jag säga, skickar varmaste kramarna till dig idag. Hör av dig snart så kan du komma till mig så kan jag ta hand om dig o ditt hår ;)
Emmaelsa; gå in på www.sophilagerkrantz.se och läs om örter och akupunktur, hon är helt fantastisk som tar sig an lilla mig med temptagningar o äckliga örtkurer ;)
princess and the p: GRATTIS!! vad härligt att höra om din resa , tack för att du skänker lite glädje i berövelsen idag..lycka till nu!!
Turbo: Okej, förstår att det känns RIKTIGT tungt!! Det märkliga är att trots att man är nere på botten vänder det efter ett tag och man orkar sakta ta sig upp och hoppet återkommer. Det kan ta lite tid... men det kommer. Jag har precis börjat må bättre efter vårt mf i dec... nu känns det inte bra, men okej. Vi ska göra vårt tredje IVF i maj. Hoppas inte så mkt idag, men det lär väl komma. Det jag vill säga är att du får låta dig själv må dåligt för att sedan börja må bättre!! En stor kram!!
kramar om turbo hårt hårt.
Hej ska som vi har planerat börja med en tur till nu 2 försöket på 3-pack.
Nu i April.
Ska ringa min Dr 1 April kolla in planering och så.
Haft upphåll sen innan jul. Skönt men lite jobbigt att börja nu.
Alla sprutor tider nervositet inför om äggen växer etc.
Jag förstår inte hur vi orkar men Orkar det gör vi ju på något konstigt vis
Hej!
Tack för allt stöd! Trodde att det skulle kännas bättre idag, men icke...
Förstår inte hur jag ska orka mer nu. Min sambo har hela tiden varit så positiv men är också helt knäckt. Det är väl den enda trösten att han också har börjat ta detta på allvar, fast det är inte kul att behöva göra honom besviken.
Som ett mirakel fick vi ju 2 till frysen och det ingick tydligen frysförsök i 3-packet. Det visste inte jag så där sparade jag ju typ 6000 spänn och det var ju bra. Men just nu känns det som om ingenting kommer att funka (sth67, förlåt att jag är negativ). Sammanlagt har jag ruvat 5 embryon där inget har tagit sig + haft ett spontant missfall så nåt knas måste det ju vara.
KOmmer nog inte att vara så aktiv ett tag men jag tänker på er och hoppas att det kommer att gå bra för er alla. Kramar från Turbo
HEj tjejer! Nu är den lilla eskimon inne i magen.. ett embryo klarade sig och sattes in så det var ju bra.. jag känner naturligtvis inget än men har drabbats av UVI!! Är inte detta typiskt?? har inte haft urinbesvär på flera år och så kommer det nu när jag minst av allt vill ha det!! äter penicillin nu så det är ju sjävaste den att jag måste så detta försök går nog åt skogen! FAAAAN!! Ursäkta språket men jag blir så trött!!
Ska försöka hålla humöret uppe men jag blir lite matt ibland..
kram på er... fortsättning följer..
Hej tjejer !
Ville bara peppa er lite
Ge inte upp !
Jag var och gjorde FET på CVL 4/3 och nu är jag gravid !!!
Efter 7 IVF:er (med en lyckad son på 7:e försöket) och 2 FET .
Vi hade försökt i 6 år när vi lyckades.Kan tillägga att jag var 40 år då.
Ska nu på VUL 18/4,hoppas vi får se lilla knyttets hjärta slå !
Kämpa på !!!
//Lena
Lena tack för din historia vi behöver få höra sådant ibland. Vad roligt att det tillomed lbev en bebis på min födelse dag ;) stor kram o lycka till nu.
Turbo: man får känna sig negativ och ledsen absolut! det gör jag oxå varje gång jag misslyckats. (6 st har satts in i mig)
Men sedan vet jag att du oxå kommer igen gumman, du är den där starka sorten som vägrar ge upp det vet jag ;) Stor kram
amielle: srick mycket tranbergsjuice! stor kram o lycka till
moe; kramar till dig oxå hoppas du mår bra!