• Äldre 16 Mar 12:06
    24319 visningar
    956 svar
    956
    24319

    Nodejas forever and ever

    Vi fortsätter väl där vi slutade, vi som gjorde't 2006


    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥ www.familjensundquist.se
  • Svar på tråden Nodejas forever and ever
  • Äldre 16 Mar 12:09
    #1

    Oh, grejt! Hatar när trådar går ut och ingen märker det, så bra jobabt Smirre!

    Jag är trött, helgen har varit intensiv.

    Måste fixa iordning det som behöver göras här hemma nu innan Johanna ska hämtas, så jag får återkomma!


    Johanna -06 Ludvig -08 winnertaco.blogg.se
  • Jesste­r
    Äldre 16 Mar 12:25
    #2
    Hilla: Nej! Du vänjer dig! Men jag håller med, den är förfärlig.

    Jag älskar ägg. Tycker att det är gott och anväds till mycket. Så fyllde svärmor år i fredags och bjöd på smörgåstårta och på den var kokta ägg med väldigt gul gula. Så jag undrade var det var för ägg.

    Då är det ett stort hönseri i närheten som har gårdsbutik och säljer ekologiska ägg där i flak. Ett flak koster 40:- Det är ju skitbilligt! Så jag är jätteglad att vi hittat dit nu för jag kommer bara köpa ägg därifrån. Ekologiskt, färskt, mycket och billigt

    Vi kan få köpa potatis också, 10 kg för 40:- eller nåt sånt  Älskar potatis också men köper det sällan för det är så jobigt att släpa hem av någon anledning. Men det ska det bli ändring på!
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Äldre 16 Mar 12:42
    #3
    Meria: Jag har också hittat bilar i Luddens säng. Han når fönsterbrädan från sin säng och där lägger jag ofta lite leksaker just för helgmornarna så han kan leka lite i sängen istället för att ropa på oss. Så nu när han varit sjuk och i helgen så har han tagit en av bilarna, lagt sig ner igen under täcket och pysslat och kört med bilen och sen somnat om.
  • Nåt annat
    Äldre 16 Mar 12:49
    #4

    Hello!
    Har tillbringat hela förmiddagen åt att montera bokhyllor från IKEA. När allt är klart säger Axel "ooova mamma". Han går upp på övervåningen och efter ca 20-30 min går jag upp för att titta till honom. Då ligger han i våran säng med täcket fint över sig och en hand i varsinn kudde och sover sött. Jag gillar när han tar såna initiativ

  • VIP
    Äldre 16 Mar 12:58
    #5

    skruttan: haha va skönt! undrar om han kan lära vilma hur man gör?

    hilla: och andra, är fl verligen så jobbig nu? jag märker ingen skillnad men det kanske beror på vad man gör här på sidan?

    däremot tycker jag facebook har blivit jobbig och tänker på att avregga mig, men det blir väl inte av, är för nyfiken på alla för det

    jesster: hjälp vad skönt att hon sover så bra, borde ju vara omega-3. Här har jag inte märkt någon skillnad så jag är dålig på att ge den, kommer inte köpa en ny flaska när den här är slut.
    Jättebilligt och bra med gårdsbutiken! Här i området åker de runt och säljer från en gård (eller ja från bilen..) men det är ganska dyrt, fast mycket bättre iof sig än ICAs. Fast jag ska nog köra ut till gården själv för jag tror man kan köpa kött där också.

  • Jesste­r
    Äldre 16 Mar 15:36
    #6

    Och för att använda mina ägg så står det nu en Silviakaka i ugnen Jag ska inte äta den, inte idag i.a.f. men min man som jobbar över kan behöva lite sött och gott när han kommer hem


    Den som söker han finner - www.google.se
  • Äldre 16 Mar 16:16
    #7

    Jisses vad det sprutar ord ur Loke nu. Han upprepar och ibland märker man att han faktiskt lärt sig några ord på vägen. Som när han badade igår. Han har en liten vattenkanna han leker med. Så började han hälla över sig själv och fick på huvudet.
    "Nej huuve... o ögat... o näesan... o munnen... oh neeej" Jag bara satt och gapade, han brukar bara ta ett ord i taget, men nu börjar tvåordsmeningar komma mer och mer. Det är skoj

    Nya fl är trist och jag tycker inte den är lika logisk som förra var. Men jag håller troget kvar, förhoppningsvis blir nästa version bättre Jesster: men va skönt att ha hittat nåt som faktiskt funkar!
    Billiga ägg, najs Vi kan få mjölk från grannarna om vi vill, men vette tusan om färsk mjölk smakar så gott... Sjåpig värre, jag vill ha mina konserveringsmedel och grejer i
    VIP
    : tror jag det var, tack för omtanken Vi klarade oss och Loke är på bättringsväg Cissi: haha, skönt att de kan roa sig själva och somna om. Loke brukar ligga och snurra på hjulen. Kan vakna mitt i natten av att han snurrar. Sen somnar han om efter ett tag


    ♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • Äldre 16 Mar 18:05
    #8

    Jag håller med om att nys fl är bajs, jag har slutat med typ allt jag brukade göra här förutom att komma in och titta till er här. Man blir ju för fasen åksjuk av menyerna och all reklam. Sen ska vi inte snacka om färgerna. Uäck!

    Jag har ingen ro att kommentera. Har skrivit i andra forumet om min lycka. Inget som är spikat eller så, men något som kanske kan hända, eller hur jag nu ska säga. Men ändå. Känns som att jag skrapat fram tre klöver på triss. Jag har varit helt lycko-virrig hela dan. Ja, som sagt, jag har skrivit i andra forumet och i min blogg kattjakten.blogspot.com

  • Äldre 16 Mar 18:06
    #9

    Slaskväder. Barnens regnkläder för små/trasiga. Passar gummistövlarna? Jag kan bara konstatera att f-n vad dyrt det är med tre barn!!! Även om en del kan ärvas så är det massor med kläder som måste inhandlas när våren kommer...

  • Äldre 16 Mar 18:27
    #10
    LillaMy: jag vet, räcker att handla åt ett barn. Var iaf glad i julas då jag hittade utförsäljning på barnskor. Köpte 3 par joggingskor i stl. 26-27 som Loke förhoppningsvis kan ha i vår/sommar 30 kr per sko
    ♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
Svar på tråden Nodejas forever and ever