• Anonym

Killar!! Är det vanligt att runka med..

Nej vi lyxrunkar oftast inte, skulle ju kosta tusentals kronor i månaden :(

Däremot kan ingen människa på denna planet vara så dum att han tar från hemmaförrådet när han ska fiska i en annan lårvik. Inte en chans.

Jag tror han gjorde ett halvhjärtat försök att dölja sitt lyxrunkeri genom att inte ta dom som låg framme. Han hade ansträngt sig betydligt mer om han skulle ajabaja sig med någon annan. Eller han kanske inte är den skarpaste kniven i lådan?

• Anonym

det låter fett olyxigt att runka med kondom på. Alltid lyxigare utan, ju! ;)

Jag skulle säga att det är nåt fuffens på gång.

• Anonym

Men snälla. Skulle min sambo inte tro mig om jag berättade att jag hade lyxrunkat skulle jag börja undra över hennes mentala tillstånd.

Det blir liksom inte alls lika mycket sperma överallt. Ingen svår grej att fatta ^^

Anlednignen till att han försökte dölja det är naturligtvis att det ÄR lite skämmigt, förknippat med porrsurf osv.

Otrogen va, haha

• Anonym

Till John77 vill jag bara säga att ifall du är så paranoid ang din telefon och mail så tycker jag inte att du ska ha ngt förhållande alls. Jag och min kille är helt öppna med mail och telefon och han kan till och med kolla min mail ibland för att jag inte hinner. Det verkar ju som om du har ngt fuffens på gång om du är så rädd för att ngn ska se din mail eller mobil. Det kallar jag inte för ett bra förhållande!

• Anonym

Anonym (vet) skrev 2009-03-26 13:47:48 följande:

Inlägg nr 23: Om man begär en specificerad räkning från mobiloperatören så står varenda utgående samtal och SMS, till vilket nr det är och t.o.m. klockslag. Det kan ju vara så i och för sig att den som är otrogen sträcker sig en nivå längre och införskaffar en kontantkortsmobil så helt säker kan man ju inte vara alltså, men det ger ju en indikation. Dessutom är det så (i alla fall i min mobil) att även om man kan radera SMS så går det inte att radera listan till de 30 senaste numren som man SMS:at. Att sopa igen spåren efter sig är inte så lätt som man kan tro.
    Man lär ju inte kunna begära en spec över ett nummer som inte är ens eget...
  • Anonym
    Är väl en jävla skillnad på att svara på ett sms och snoka igenom mobil och mail?Skulle inte bry mig det minsta om tjejen plockade upp min mobil när jag fick ett sms för att se vad det var, händer rätt ofta, men hade hon börjat beställa specifierad räkning för att ha koll på vem jag ringer då hade jag dragit direkt.
    Då har du ju något att dölja? Anser du att du inte döljer något kan du lägga alla kort på bordet! Du kanske är en sån som raderar dina sms och vem du ringt för flickvännen inte ska kunna se de?
  • Anonym

Min sambo har "lyxrunkat" ibland... Här har det också saknats kondomer och då har han sagt att han "lyxrunkat"... Men till skillnad från dig så litar jag på min sambo till 100% och vet att det han säger är sant..

Svar på tråden Killar!! Är det vanligt att runka med..