Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Killar!! Är det vanligt att runka med..

Tycker att det var bra gjort att ta upp det med honom. Jag reagerade också över att så många tyckte att du skulle snoka igenom hans privata saker, det känns väldigt överdrivet. Har man förtroende för sin partner så litar man på vad han/hon säger. Så länge ens partner inte givet en någon anledning att oroa sig, så ska man inte göra det. Då blir man nog bara olycklig. Jag hade blivit det i alla fall... Det tar mycket energi att gå runt att vara misstänksam hela tiden.

Sen om det är vanligt att lyxrunka eller inte har egentligen inte så stor betydelse. Din man gillar det, och även om det skulle vara så att han tillhör en minoritet, så är det inget konstigt med att han runkar med kondomen på. Herregud, det finns väl hur mycket saker som helst som folk gör i sängkammaren och som kanske inte en majoritet sysslar med, men som uppskattas av personerna som utövar det. Och så länge ingen far illa så varför ska folk lägga sig i?

Var glad över att du har en man som du kan lita på istället. Lita på ditt eget omdöme/intuition och lyssna inte på alla paranoida människor som finns på det här forumet.

Anonym (Fundersam) skrev 2009-03-27 11:07:34 följande:

Tack för alla svaren. Jag har visat min sambo tråden och vi har talat om det igår. Han blev nog mest rådlös över att så många blir "hysteriska" och att man ska kolla allt vad den andre gör.Jag fick i allafall som svar att det är den annorlunda känslan som han tycker om. Sen om det är så eller inte det vet jag inte men jag nöjer mej med det. Jag orkar inte bråka.Ha det gott alla som svarat..
Svar på tråden Killar!! Är det vanligt att runka med..