• Sötbol­l03
    Äldre 30 Mar 17:53
    29810 visningar
    14 svar
    14
    29810

    Hur mycket sover era spädbarn per dygn?

    Hej.

    Hur mycket sover era spädbarn per dygn?
    Jag är lite orolig för vår 8 dagars son. Han sover verkligen ingenting, kanske 3 timmar på hela dagen. Annars ligger han bara och tittar eller skriker, eller äter förståss...
    På natten sover han kanske 5-6 timmar, så totalt kanske han sover 8-9 timmar bara på ett dygn...känns väldigt lite. Snälla säg hur era spädbarn sover?

  • Svar på tråden Hur mycket sover era spädbarn per dygn?
  • Sötbol­l03
    Äldre 30 Mar 19:27
    #1

    puff vill verkligen ha svar, snälla....

  • Sötbol­l03
    Äldre 30 Mar 20:24
    #7

    Tack alla för era svar.
    Jag tror att den här lilla gossen med har kolik, skriker och skriker och mn ser hur ont han har i magen och sen kommer en fis och då kan han slappna av en stund...

    Det har gått så långt att jag med skriver ner tiden han sover..

    Han får i sig mat, för vi vägde honom idag och han hade gått upp 340 gram på tre dagar så det ska inte vara nått problem..

    Men man blir så orolig för man läser överallt om att de ska sova 16-18 timmar...känns som det blir ett samtal till bvc imorrn...

  • Sötbol­l03
    Äldre 31 Mar 09:50
    #10

    I natt har William sovit mer. Kanske 8 timmar från klockan 20 igår tills nu, men nu blir det dag, så vi får se hur mkt det blir idag. Ska ut me bilen en sväng, då brukar han ju sova..håller tummarna..
    Ska träffa bvc imorrn hoppas jag kan få lite svar ...jag blir så orolig och nojjig för allt.

  • Sötbol­l03
    Äldre 31 Mar 22:21
    #13

    Okej, skönt att läsa Ockra27., då kanske det kommer...han är ju inte så gammal än...Jag håller tummarna!

Svar på tråden Hur mycket sover era spädbarn per dygn?