• Susse3
    Äldre 13 May 07:47
    347 visningar
    8 svar
    8
    347

    Hjälp med att sidan ser knasig ut????

    Sedan igår ser sidan i min dator helt knasig ut. Fönstret är dubbelt så stort och rubrikerna ligger inte på rad under varandra utan på rad bredvid varandra!! Varför??? Är det så det ser ut hos er med eller är det något jag kan göra själv?? Hade dataproblem för ett tag sedan och har 98:an i nu, rättar allt till sig när jag puttar i XP? Eller är det com hem som inte hängt med? Någon datakunnig som kan hjälpa mig????

  • Svar på tråden Hjälp med att sidan ser knasig ut????
  • Susse3
    Äldre 13 May 09:04
    #0

    Ingen som vet? Eller ser sidan på samma sätt?

  • Duva
    Äldre 14 May 13:05
    #0

    Jag har precis samma problem som du. Allt ligger typ "vågrätt" och sidan blir jätte lång, så att den inte får rum.

    Vet ej vad jag skall göra.

  • Duva
    Äldre 14 May 13:17
    #0

    Flyttar upp.
    Ingen som är duktig på datorer???

  • My 2
    Äldre 15 May 13:08
    #0

    Sajten är lite ombyggd, Patrik har lagt på stylesheets... beror kanske på din webbläsare... vilken använder du?

  • Susse3
    Äldre 17 May 08:40
    #0

    Ingen aning. Jag kan inget om datorer. Men det är jobbigt att sidan är så bred....

  • My 2
    Äldre 17 May 09:09
    #0

    Vad står det på ikonen som du startar när du ska börja surfa? Hur ser bilden ut?
    /my

  • Duva
    Äldre 17 May 11:06
    #0

    MuminMy

    Allt annat är ok. Det är bara FL sidan som ser knasig ut.
    När jag är inne på andra sidor är allt bra.

  • My 2
    Äldre 18 May 12:49
    #0

    Det kan bero på din webbläsare ändå, om du har något annat än IE så kan det strula beroende på hur det är programmerat.

    Ta en skärmdump av hur det ser ut och maila Patrik så kan han säkert hjälpa dig!
    /my

    PS Tryck på "prnt scrn"-knappen och klistra in word, maila worddokumentet DS

Svar på tråden Hjälp med att sidan ser knasig ut????