• Fru Andersson

    Vi som blev mamma i september/oktober 2006

    Vi som blev mamma i september/oktober 2006


    Hej alla mammor!!!

    Nu e vi inne på vår 14:e tråd!!

    Nu är  våra barn två år. Var har tiden tagit vägen???
    Nu väntar vissa av oss syskon till våra barn och vissa har redan fått.

    Här pratas det om allt i våra liv och våra små barns liv. Här ska vi ge varandra stöd när vi grubblar över något eller bara vill snacka lite ditt och datt .

    Nya och gamla är välkomna hit! Vi fortsätter äventyret som småbarnsförälder med stora steg .

    Ska bli roligt att få följa er och era små ännu en bit fram!

    Kram Fru Andersson
    Felica 061017 Milton 0904??
  • Svar på tråden Vi som blev mamma i september/oktober 2006
  • Snusadus

    Hittat hit! tre dagar kvar!! oj!! vad kul! Spännande!

  • Fru Andersson

    Välkommen

    Har mått riktigt dåligt idag oxå...mkt förvärkar och knappt ätit....sitter med tensen nu iaf Skööönt! Hoppas det sätter igång snart!

  • Heidi1

    spännande me tre dagar kvar till bf. håller tummarna för dig, men om du inte får sova ordentligt tycker jag att du ska ringa till fl o kanske kan få en sovdos.

    Det blev inge uppkörning den 1 april. vi flyttade den till den 8 april o jag e sååå sjukt nervös

  • Trakka

    Heja Fru A! du förtjänar att få tidigare den här gången. Jag har ju sluppit att gå över tiden med mina tre, men har varit spyless på slutet iaf. Knip ihop imorgon bara så lillen slipper dela födelsedag med min jobbiga svärmor{#lang_emotions_smile}


    Gumman Troll -96, Fröken Fis -06 & Lillebror 080927
  • Fru Andersson

    MammaHeidi

    Kan man få det? Jag är helt färdig...

    Åh uppkörningen...så kul! bara ta det lungt och låtsas att det är din körlärare som du kör med Det kommer gå fint! Vi får hålla tummarna för varann Önskar all lycka till!!!

  • Fru Andersson

    Trakka

    Jag hoppas han vill ut..har så mkt förvärkar så det är sjukt....gråtit idag så ont jag haft.
    Maken jobbar sista natten så det är ju skönt,men han kommer snabbt hem om det skulle sätta igång

  • Heidi1

    Fru A jag har en kompis som fick det när hon inte fick sova o har läst om andra som har fått det, man måste ju va utvilad för att orka en fl, ring om prata med dom o se vad dom säger

  • Fru Andersson

    MammaHeidi

    Min fl med felicia hade jag inte sovit på ca 2;5 dygn...så det var jätte kämpigt.

  • Heidi1

    Fru A låter inte alls kul. du får skriva sen om du har ringt till dom o va dom sa isf

  • lilla bunny

    Hej alla! Nu har jag med hittat hit!


    Arvid 061031 ♥ BF 090510
Svar på tråden Vi som blev mamma i september/oktober 2006