• Tuttie

    Världens bästa träfftråd

    Världens bästa träfftråd!




     Här skriver vi in våra underbart trevliga träfftillfällen!
    ♥ Cornelia 060420 ♥ LillFisen 091104 ♥
  • Svar på tråden Världens bästa träfftråd
  • Tuttie
    Dags för myspjyamasparty igen

     Olika förslag på datum
    Skriv gärna andra datum om det nån annan som har ett bra förslag...
    ♥ Cornelia 060420 ♥ LillFisen 091104 ♥
  • mysia

    Kalas hos Tindra, söndagen den 17/5 klockan 13.

    Vi kommer:

  • Alice i Umeå

    Hmmmm, jag jobbar lördag kväll 21-05:15. Så jag vet inte riktigt om jag sovit klart kl 13... Och sen börjar jag kl 16:15 igen.... Vi får se helt enkelt, vågar inte lova något nu.

  • Tuttie

    Min kusins dotter fyller 6 år och har sitt kalas på söndag kl 13 så tyvärr kan vi inte komma till Tindra.


    ♥ Cornelia 060420 ♥ LillFisen 091104 ♥
  • mysia

    Är det nån som kan komma på söndag? Vill ju veta hur mycket fika som behövs. Annars får vi ta kalaset nån annan dag.

  • Liloot

    Annica, vi skulle nog kunna komma tror jag. Men jag är inte helt hundra än, och det kanske är roligare att det senare då fler kan?


    Are you going to the grave with unlived life in your veins?
  • Liloot

    Förresten, angående kalas för Thea så kommer det nog inte bli något tror jag... hmmm... vet inte riktigt när jag ska hinna få in det i planeringen. Men jag återkommer om det hinns med :-P


    Are you going to the grave with unlived life in your veins?
  • mysia

    Vi får ta kalaset nån annan gång. Då fler kan. Som du skrev Anna, det blir roligare då.

  • mamma till Viktor och William

    Förlåt att jag inte svarat Annica men jag har helt missat den här tråden!

  • Liloot

    Hej på er!

    Har Agneta och Peter på besök här och vi har kommit fram till att det vore trevligt med en träff snart Vi har som förslag Onsdag nästa vecka, den 24/6. Vi tänker oss något alkoholhaltigt på en solig uteservering Vädret ser ju lovande ut

    Jag hänger med!
    Anna
    Agneta

Svar på tråden Världens bästa träfftråd