• Anonym (*)

Hjälp mig!!

gud vad jobbigt det låter! jag tycker verkligen synd om dig att du känner såhär... jag är i nästan samma sits som dig... skulle önska jag kunde hjälpa dig på nåt sätt men jag har tyvärr ingen lösning :/ men om du känner att du vill prata ut om det här med nån som har det ungefär som du ställer jag upp! :) jag kommer iaf o följa denna tråden o se om det finns nån som har lite råd eller tips till dig/oss...

(förlåt om min svenska är dålig... jag är norsk)

• Anonym (*)

ojdå... hoppas dom hittar (? tror jag skrev fel där) på varför du blivit glömsk osv...
    nu har inte jag socialfobi (fast man skulle tro det ibland) men kan tänka mig att det är svårt o hitta nån ny då... + att jag tror det är svårare o hitta en av samma kön...

jag har varit ihop med en kille i 2 år nu... vi väntar barn o jag är jätte kär i honom! MEN... när vi har sex tänker jag nästan bara på tjejer... om jag drömmer om sex när jag sover, är det också bara tjejer... jag har aldrig haft sex med en tjej, bara hånglat o så... så jag känner att jag längtar bara mer o mer efter o se hur det är o ha sex med en tjej... o nu känns det som att jag kommer aldrig o få se hur det är eftersom min kille tycker att jag är otrogen om jag gör det... jag känner också att jag kan bli kär i en tjej, så jag ser på mig själv som bisexuell...

nu fick jag inte helt förklarad precis vad jag menar eftersom jag skriver på svenska... så du känner kanske inte att jag är i samma sits som dig... men jag är inte så duktig på o skriva ner mina tanker (har lite dyslexi)... men hoppas du känner att du är inte ensam med detta problemet...

• Anonym (*)
    Anonym skrev 2009-04-09 00:01:13 följande:
    Anonym (Bi) skrev 2009-04-08 23:55:57 följande: Okej, men hur hittade du tjejen?? Haha, ja du har såå rätt. Tjejer är så.. söta, vackra och sensuella! Jag har då inte dragit mig åt någon kille senaste året.. Visst kan man se att en snygg kille går förbi. Men då tänker jag oftast bara "Åh, snygga jeans.. Snygg frilla" Men ser jag tjejer vet jag inte ens vad dom har för kläder.. :P Blir mer "Men guud vilken rumpa, shit vilka ögon" haha. Så ja. Jag vet inte var jag står riktigt. MEN jag skulle verkligen vilja träffa en tjej för att veta om det är rätt. Bara svårt att veta HUR man träffar någon :/
    PRECIS så tänker jag med om jag ser en tjej på stan, eller i affären osv... jag tänker inte alls så när jag ser en kille...

jag är själv från en liten ort i nord-norge så jag vet hur svårt det är att hitta nån... det finns ingen gay-bar där + att folk är inte lika öppna om sin sexualitet där känns det som... nu bor jag en bit utanför stockholm så jag kan nog hitta en tjej här om jag försöker... men det kan jag ju inte göra eftersom jag är i ett förhållande :(
  • Anonym (*)

Anonym (Bi) skrev 2009-04-09 00:24:38 följande:

Anonym (*) skrev 2009-04-09 00:15:30 följande: Bor oxå en bit utanför sthlm :) Vart bor du?
    jag bor i v-ås
  • Anonym (*)
    Anonym skrev 2009-04-09 00:27:03 följande:
    Anonym (*) skrev 2009-04-09 00:12:20 följande: Ja, jag har gjort timtals med tester, så något borde det visa! Men adhd som dom trodde först är då helt uteslutet! Men det visste jag ju också att jag inte har. Nej precis. Det är 10000 gånger svårare bara att hitta vänner då man har denna fobi. Och då tro sig hitta en tjej är ju extreeeemt mycket svårare! Gaybar finns definitivt inte på mååånga mils avstånd! Så det är ju uteslutet. Okej, men det känns som du och jag tänker rätt lika? Ingen större erfarenhet, men attraktion till samma kön desto större! Vet din pojkvän/sambo att du attraheras av tjejer? Attraheras du av honom på samma sätt? Skönt att höra det är fler än jag som har dessa tankar! (att du har någon form av dyslexi märker då inte jag av förresten;) )
    skönt att du inte har adhd iaf... min bror har det...
    jo precis... jag tror vi tänker rätt lika...
    njea... han vet nog om att jag tänder på tjejer (fast jag har inte sagt det rätt ut) men han vet inte att jag kan bli kär i tjejer... att jag är bisexuell...
    jag attraheras av honom att jag tycker han är snygg o sexy... men det är inte så att jag blir kåt bara av o titta på honom, nåt som jag kan bli bara av o titta på en tjej... o när vi har sex tänker jag nästan bara på tjejer... det är en riktigt jobbig sits vi är i :(
  • Anonym (*)
    Anonym skrev 2009-04-09 00:42:33 följande:
    Anonym (*) skrev 2009-04-09 00:33:08 följande: Hehe jo, det känns skönt! Men dock finns ju bra medicinering till de som har fått den diagnosen. :) Ah okej. Ja min sambo vet ingenting. Eller han vet att jag har haft sex med en tjej en gång. Thats it. Okej, men det är ju bra att du åtminstone tycker han är snygg och sexig.. Jag tycker inte ens min sambo är snygg nånstans! :/ Själv får man aldrig komplimanger heller. Ingenting. Förut fick man ofta höra hur fin/snäll/sexig/underbar man var. Men nu får man inte ens tack för maten eller nåt. Ja jag drömmer väldigt mkt om tjejer också. Sen tänker jag mer på tjejer än jag tror jag gör. Det räcker ju att man tittar på något tvprogram så tittar man på tjejerna och tankarna flödar automatiskt! Haha. Ja, det är en tuff sits. Hade på ett sätt varit bättre om jag aldrig gått tillbaka. För nu har man nästan en hel graviditet att tampas med samtidigt som man ska försöka trivas i förhållandet. Men nu har jag satsat så mycket att jag inte vill ge upp. Kanske finns någonting där ändå? Äsch, jag vet inte. Haha tankarn bara snurrar runt runt..
    ja vad ska man göra... jag vill inte göra slut med min kille... men jag vill känna hur det är o vara med en tjej... men det går inte att få båda... så det känns att man får bara välja... o stå vid det valet man tar...

vart i sverige bor du?
    hur långt har du kommit i din graviditet?
  • Anonym (*)
    Anonym skrev 2009-04-09 01:10:33 följande:
    Anonym (*) skrev 2009-04-09 00:48:51 följande: Haha, samma här! OM jag och sambon hittar en fungerande relation där kärleken kanske glittrar lite igen så kommer jag nog känna mig väldigt fast på något vis. Bara för att jag då inte fått leva med en tjej. Just nu vill jag dock inte avsluta relationen hastigt och lustigt. Vi får se hur det ter sig när bebis nr2 kommit till världen. Kanske fungerar ingenting. Men jag har ju levt som ensamstående utan nästan någon hjälp (aldrig haft en helg ledigt. haft barnvakt 2ggr. Känner nästan ingen här på orten pga min sociala fobi så stark har man ju blivit) så det borde jag klara av med två barn också! Äldsta har ändå blivit nästan tre år då denna kommer ut. Älskar att vara mamma och älskar barn så jag ser framemot detta! Nu kom jag lite av spår här.. haha. Jag bor i västerbotten. Jag är just i början på graviditeten. Beräknad till slutet på november.. När är du beräknad? :) Mår du bra?
    god "morgon" jag blev helt slut igår så jag gick bara o la mig i sängen utan att säga god natt :P
    västerbotten är ju inte SÅ långt norr, tycker jag :P men nu kommer jag från ett stället i norge som är på samma nivå som Gällivare... då kan man börja snacka långt norr :P
    jag har beräknad 26:e maj så det är inte lång tid kvar... spännande!
    nej jag mår tyvärr inte så bra... jag har haft en jätte jobbig graviditet :/ jag har/haft nog allt man kan få av en graviditet... foglossning, migrän, sammendragningar osv osv...
  • Anonym (*)

skönt att du slapp migränen under graviditeten iaf!
    jag känner mig som en tickande hormon-bomba just nu :P men det värsta är att jag känner mig mer deppig än glad nu om dagarna... men det är säkert för att jag har så ont + att jag kan knappt göra nåt innan jag är helt slut :/
    hur är det med dig idag då? mår du bättre än igår?

• Anonym (*)

usch vad jobbigt... armbanden funkade jätte bra på mig faktiskt!
    hormoner ja... hehe... jag hade handlat in påskägg till sambon o jag ville att han skulle leta efter det idag istället för på lördag när man egentligen ska göra det... men det tyckte han var fel... så då började jag o stor-tjura :P

haha... sweet! (tjejen du såg alltså) om jag tittar på en tjej en stund brukar jag börja tänka på vilken personlighet hon har o sen går fantasien vidare på u know ;)

• Anonym (*)
    Anonym skrev 2009-04-09 22:54:35 följande:
    Anonym (*) skrev 2009-04-09 21:50:45 följande: Jaså?? Ja det är kanske olika.. eller om det kan vara så att jag har för smala handleder så de ej stramar åt ordentligt? För jag har otroligt smala leder :/ Hahaha, ja det där känner jag igen! Jag har varit rätt smågnällig idag jag.. Men inte så jag inte kommit på mig själv :P Ingen skada skedd än så länge! Mmmm.. alltså isch! Men vilka tjejer tänder du på? De typsikt tjejiga? Grabbiga? Korthåriga, långhåriga? Jag tror mest jag gillar grabbiga tjejer.. men det beror på personen mest :P Men en tjej med (enligt mig) grym kropp gör mig knäsvag! :) Hon ska helst inte vara alltför lång.. Men inte kortare än mina 157 heller :P Ååååååååååååååååh... fantasierna tar aldrig slut :/
    jag tänder på feminina tjejer... söta tjejer... lite svårt o förklara... jag tycker långt hår är jätte fint, men vissa tjejer kan se jätte bra ut i kort hår... men för mig kan personer som är grymt snygga, båda killer och tjejer, bli jätte fula om dom har en asdålig personlighet... jag tycker om tjejer som är korta... gärna kortare än mig, fast jag är bara 164 så jag är lite kort själv :P
    nej fantasierna tar aldrig slut! jag drömmer om tjejer nästan varje natt nu... :/
  • Anonym (*)

haha! jävlar du vilken dröm! låter äckligt det med killerna iaf :P

Svar på tråden Hjälp mig!!