Anonym skrev 2009-04-09 01:10:33 följande:
Anonym (*) skrev 2009-04-09 00:48:51 följande: Haha, samma här! OM jag och sambon hittar en fungerande relation där kärleken kanske glittrar lite igen så kommer jag nog känna mig väldigt fast på något vis. Bara för att jag då inte fått leva med en tjej. Just nu vill jag dock inte avsluta relationen hastigt och lustigt. Vi får se hur det ter sig när bebis nr2 kommit till världen. Kanske fungerar ingenting. Men jag har ju levt som ensamstående utan nästan någon hjälp (aldrig haft en helg ledigt. haft barnvakt 2ggr. Känner nästan ingen här på orten pga min sociala fobi så stark har man ju blivit) så det borde jag klara av med två barn också! Äldsta har ändå blivit nästan tre år då denna kommer ut. Älskar att vara mamma och älskar barn så jag ser framemot detta! Nu kom jag lite av spår här.. haha. Jag bor i västerbotten. Jag är just i början på graviditeten. Beräknad till slutet på november.. När är du beräknad? :) Mår du bra?
god "morgon" jag blev helt slut igår så jag gick bara o la mig i sängen utan att säga god natt :P
västerbotten är ju inte SÅ långt norr, tycker jag :P men nu kommer jag från ett stället i norge som är på samma nivå som Gällivare... då kan man börja snacka långt norr :P
jag har beräknad 26:e maj så det är inte lång tid kvar... spännande!
nej jag mår tyvärr inte så bra... jag har haft en jätte jobbig graviditet :/ jag har/haft nog allt man kan få av en graviditet... foglossning, migrän, sammendragningar osv osv...