Bilbarnstol - så jävla onödigt!
Ja precis. Man ska inte påtala att det är ett skämt , för det roliga är att se hur lång tid det tar för folk att fatta ju...Schy
Ja precis. Man ska inte påtala att det är ett skämt , för det roliga är att se hur lång tid det tar för folk att fatta ju...Schy
En annan sida för sånt skräp..*lol*
Men sluuuta beräääääättta dåååååå......
Baba Screetch skrev 2009-04-11 23:24:53 följande:
*älskar detta inlägg*
Dompans mamma skrev 2009-04-12 00:19:32 följande:
men kom igen, hur stor ÄR risken att man krockar liksom. jag kör alltid så sakta och försiktigt oh oftast i mitt område där alla känner alla. Nu när lillen blivit rätt stadig vid månaders ålder tycker han det är superkul att ligga upp i bakfönstret och titta på alla roliga bilar. Ska jag verkligen missunna honom det va? VA VA VA?
Dompans mamma skrev 2009-04-12 00:19:32 följande:
Har nästan inte hjärta längre*fniss*
Dompans mamma är du ny på FL?
Dompans mamma skrev 2009-04-12 00:32:22 följande:
Ok jamen dåså...
Världen utecklas vettu. Bilarna är mycket säkrare i dagens läge och bilstolen uppfanns faktiskt när bilarna var mycket osäkrare, så det där lagen börjar bi förlegad anser jag. Men visst om jag körde nåt gammalt skrälle från 82 kanske jag skulle använda barnstol, men i dagens läge är det verkligen bortkastade stålar. De pengarna kan jag använda att köpa coca cola åt bebben med istället.
Dompans mamma skrev 2009-04-12 00:35:24 följande:
gud vad jag stavar feeel....hela tiden. Börjar bli full här tror jag (är inne på andra pavan) tur att sambon e utomlaands å bebben sover :)
Med det resonamanget skulle man inte få säga nåt nånsin...Erkänn att du inte fattade var tråde låg från början och nu försöker "rädda ansiktet" genom att vara snustorrsseriös.....Våga skratta lite åt dig själv istället :)
*garvar* och vad tänkte du göra med den informationen sa du??
Dompans mamma skrev 2009-04-12 01:44:17 följande: