Borttappad nyckel
Mitt sista hopp, hjälp mig hitta en borttappad nyckel! Det är en av våra husnycklar som jag förlagt någonstans, och hittar den inte... Letat överallt. Det är en vanlig ASSA-nyckel som sitter på en enkel nyckelring.
Mitt sista hopp, hjälp mig hitta en borttappad nyckel! Det är en av våra husnycklar som jag förlagt någonstans, och hittar den inte... Letat överallt. Det är en vanlig ASSA-nyckel som sitter på en enkel nyckelring.
Idag hittad emin dotter nyckeln!! I en ficka på en väst, som jag kollat igenom 2 gånger... Skumt... Men tur är ju iaf att nyckeln är tillbaka... Mörkt "hål" va det ju iofs
... Tack för allt engagemang!! *tumme upp*
Men Skusan vad kul att du hittade den! Jaa, nästan ett mörkt hål... =)
Hej!
Jag har samma problem. Fast min fars nyckel jag slarvat bort. Hittar den igenstans! Hade den senast i fredags och sedan dess ska den ha legat i väskan. Jag tror inte jag tappat den någonstans såvida jag inte vänt upponed på den på stan? Har letat överallt men kan verkligen inte hitta den. Börjar få smått panik och ah!
Någon som har tips?
Provar med saxen och en nyckel i köksfönstret...
Googlade på borttappad nyckel då dottern som inte bor hemma, bor t o m i ett annat land, tappat bort en viktig nyckel. Hon var bombsäker på att den låg här hemma någonstans.
Hittade denna tråd, lade en sax och en nyckel i köksfönstret och drog iväg på ett kalas. Sms:adde dottern om att göra så, hon var då på jobbet. När hon kom hem och skulle lägga något på hatthyllan trillade nyckeln på hennes huvud! Hon ringde direkt och sa att jag har inte hunnit lägga nåt i köksfönstret. Hm, men det gjorde jag sa jag till henne :) Mysko, mysko - men tack för tipset!
Jag får också testa det, sonen har tappat sin husnyckel... Någon tips för hur man hittar en mobil? Mobil och sax i köksfönstret? :D
Ett tips är en mobil- app, så telefonen skickar ett sms var någonstans den befinner sig. Köp keyfinder eller liknande så kan du enkelt hitta nycklarna. Eller varför inte en nyckelkedja som man hade i skolan
Skulle behöva hjälp att hitta min brors borttappade nycklar. Försvann idag. Flertal nycklar i en svart läderpung. Hjälp...?
jtyewryhrthh
terhhgetyjhttk
tygggggggggggggggggggggggggggggggggbbbbbbbbbbbbbbbbbbrgbstb
grggdsvdtzygttrstth
jumnhgjm,n mffku
thdbvngfbv
hej vad är minnyckelg
den är borta
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Jag har tappat min hem-nyckel, en vanlig Assa jag har letat överalt och måste verkligen ha den!! Det är på liv och död!
Hej har tappat min enda bilnyckel. Den försvann från biten mellan att låsa upp bagageluckan till att jag skulle starta bilen. Hittar den ingenstans. En Volkswagen enkel modell nycke någon seom ser.?l. Mvh
Jag är på landet och har förlagt min bilnyckel. Har 15 km till affärn för att för att handla mat. Är i akut behov att hitta nyckeln. Hjälp!!!