• solrosen1

    Vecka 5- inga symptom

    Hej.
    Är i vacka 4+6 och har knappt ett enda symptom. Brösten är slappa, svider lite i bröstvårtrna om jag nyper i dem
    inget illamående, ingen trötthet...lite molvärk som kommer några gånger om dagen...men annars INGET..
    Är det någon som varit med om liknade?

    ororskramar/jessika

  • Svar på tråden Vecka 5- inga symptom
  • Aiwendil

    Japp! Bägge gångerna!


    Isak / 07 03 09 - Prins Bus / BF 09 08 21
  • solrosen1

    Shhiiiit va skönt att höra.. Inga symptom alls?? När kom dem?
    Ohhh, då ska jag gå och chilla lite och njuta istället

  • Aiwendil

    Det enda jag kände innan jag plussade var att jag var sugen på lakrits
    Sen kom illamående och sånt i vecka 6-7 nångång.
    Tuttarna ömmade men det gör dom alltid så det kan jag inte säga berodde på graviditeten riktigt...

    Lycka till!


    Isak / 07 03 09 - Prins Bus / BF 09 08 21
  • solrosen1

    Va skönt att höra att jag inte är onormal..fick missfall förra gången i vecka 10, men jag har för mig att jag hade JÄTTEmycket symptom då den gången redan från början. I alla tidningar står det att i vecka 6 (som jag gått in i nu) ska brösten vara hårda som tennisbollar och man ska va så trött att man somnar var som helst.
    Jag känner ingenting där nere heller, ingen molvärk. Jag fick missfallet för 5månader sedan, tror ni att livmodern kan vara lite uttöjd sen då, så det är därför jag inte känner när den töjs ut????
    Eller kan jag ha en sån jäkla otur att det är en missed abortion igen jag fått såhär tidigt??
    blir galen av att inte veta.
    /jessika

  • Hopp och förtvivlan

    jag är i vecka 4 + 1 tror jag. har en märklig illamående känsla hela dagarna... som en stor klump i brösten. har haft ganska mycket känningar i magen ända sedan ägglossningen. jobbigt med denna illamåendekänslan från morgon till kväll. men man ska väl inte klaga.

  • Sticky

    Hej!

    Jag blev liiite mer kissignödig runt då jag testade plus. Men annars ingenting. Kanske liiite molvärk någon gång då och då, men då jag ibland har ont i magen annars så var det inte så konstigt. Inga ömma bröst, inget illamående, nada.. Men bebisen lever, jag är i v 10 och såg den lilla på ultraljud i tisdags.. Fortfarande inga symptom.

  • LilaRos

    Jag är i vecka 5 och känner ingenting.. ELr a, i morse efter att jag plussat så smakade kaffet lite annorlunda. Men det är ju för att jag vet att jag är gravid xD

  • solrosen1

    hej

    Nu är jag i vecka 7 och symptom som kissande,molvärk,trötthet,uppblåshet och allmänt gravid har kommit..Jag är SÅ glad, har ju varit orolig eftersom jag inte känt ngt..
    Hur har ni andra det?
    BF? MVC?

  • Hal79

    Är i v 5 känner ingenting....lite ömma bröst men o metallsamk i munnen till och från...annars ingenting. Känner mig inte alls gravid så man börjar ju undera om man inbillar sig. ;)

  • Copy Cat

    Jag hade inga som helst känningar av att vara gravid men gjorde ändå ett test och blev mäkta förvånad över att det blev ett plus. De symtom jag fick var trötthet och jag blev väldigt känslig för olika dofter men dessa symtom kom inte förrän i vecka 7 ungefär och försvann i vecka 11-12.

    Jag har även varit gravid tre gånger tidigare och hade då hade jag en hel del symtom såsom trötthet, illamående, ömma bröst, kissnödig etc etc men alla dessa gånger så fick jag missfall. Så vad jag vill ha sagt är att symtomen avgör inte huruvida graviditeten kommer att forlöpa.

  • sponen

    HEj kanske en gammal tråd men jag är oxå en orolig tjej med missfall i bagaget, jag är i vecka 3+6 ca ha rprecis plussat men känner inget:) när kommer det

  • Nilee

    gravid i v 18+1, inte haft en enda symptom, bara lite mer trött än vanligt, svider om bröstvårtorna när de blir kalla men inte mer än så :) grattis

Svar på tråden Vecka 5- inga symptom