Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

AtroCious skrev 2009-04-18 10:55:22 följande:
    Jag vet inte om det funnits nån liknande tråd, men jag chansar. Länka till din blogg; så får vi andra ge ris och ros. Ge tips om det finns något man kan förändra, t.ex. layouten, färgval, fonts etc. Jag kan börja. theatrocious.blogspot.com/
    Nu har jag också kikat in på din blogg och håller helt med Marica om att det är en mycket snygg blogg. Gillar speciellt delen med information om dig själv. Att du valt en font som ser handskriven ut och jag gillar även delen som visar de olika kategorierna....dock stör jag mig lite på att några av bilderna i headern verkar ha tappat sina proportioner när man förminskat dom.

Angående bilder så kan jag säga att jag personligen älskar bilder i inläggen. Orkar inte läsa annars
  • FL Lisa
    AtroCious skrev 2009-04-18 11:58:39 följande:
    Ja, jag stör mig lite på att vissa av bilderna ser lite konstiga ut. Men eftersom jag precis bytt blogg, och ville ha en fungerande design tills vidare så lät jag det vara så. Ni tycker inte att designen ser halvfärdig ut?
    nä jag tycker inte den känns halvfärdig. Jag gillar enkelt och stilrent. Men det är ju min personliga åsikt
  • FL Lisa
    Quiet thoughts skrev 2009-04-19 18:20:55 följande:
    antagligen beror det på det i firefox ser den helt normal ut
    borde inte handla om webläsare...fungerar finfint med både explorer och firefox hos mig. Har troligen med skärmens upplösningen eller inställning för upplösning att göra.

Superfin blogg tycker jag! Riktigt härliga bilder i headern. Att inläggen dessutom handlar om sånt jag älskar att läsa om gör ju inte det hela sämre heller
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.