theatrocious.blogspot.com/Snygg header och fina färgkomposiotion- men tycker det skulle vara ännu snyggare om ?Om mig? var lite ljusare lila, för nu ser färgen bara mörk ut. Hur är det med inläggsrubrikerna, skulle vara snyggt om det gick att ändra dem till svart eller lila. Snyggt med etiketterna också!
www.rodeback.blogg.seSnygg header, men för stor för min smak. Tycker att du borde ha en annan stil på ditt namn uppe till vänster. Kanske samma font som rubriken!? Tycker det ser konstigt ut när ?linjen? mellan de olika kolumnerna plötsligt bara slutar. Tycker att ?Om? känns överflödigt. Annars en mycket fin blogg med fin färgkomposition och lättläst.
trasdockanmedms.blogspot.com/En massa ros till dig, fin header, fina färgval, lättläst m.m.! Men, ett minus för bakgrunden- för rörig för min smak. Enfärgad skulle jag ha haft den.
misslaire.blogspot.comBloggen känns färdig- ingenting behöver ändras tycker jag! De få färgerna gör att bloggen känns lättläst och väl sammansatt! Good work!
unforgettable.blogg.seEn fin header, men för hög för min smak. Tycker också att den skulle vara snyggare utan ?stjärnorna?. Jag skulle ha använt mig av den rosa färgen i headern på rubriker och/eller andra texter.
thestoryinside.blogg.seÄven här för hög header. Tycker ?Mamma och pappa? samt ?underbaraste Liam? borde vara i samma teckenformat som de övriga rubrikerna. När också innehållet i dessa ?faktarutor? har en annan sti blir det rörigt, ha texten i samma stil som över text i den kolumnen.
utlandsmamman.blogg.seÄven denna blogg känns väl genomarbetad och färdig. Fin header och fin komposition med teckensnitt och färger. Men, headern skulle vara ännu snyggare utan löv och ?Om? längst ned i kolumnen borde vara i samma teckensnitt som de övriga sidorubrikerna.
www.memorian.blogg.seFin bakgrund. Tycker att du borde hålla dig till det grå temat och således låta balgrunden bakom text vara vit eller någon grå nyans. Det blir rörigt med flera färger tycker jag.workingmom.blogg.seEn röd nyans för mycket för mig. Skulle vara fint om inläggsurbrikerna var i samma nyans som någon av de två i headern. För mig blir det också rörigt när texten är centrerat i sidokolumnen.
www.lillavannen.blogspot.comEn riktig header behövs! Tycker att kontrasten mellan inläggstext och bakgrund är för dålig- jag hade valt en mörkare nyans i texten i inläggen. Likaså vad gäller sidorubrikerna.
badhusgatan.blogg.seJag gillar det enkla och avskalade. Fin! Men tycker du borde göra ?
badhusgatan.blogg.se? någon nyans mörkare. Hade svårt att se vad det stod och fick kisa.
beabus87.blogg.seFin header. Tycker det är jobbigt att all text i sidokolumnen är understruken.och försök få lite mellanrum mellan de olika ?sakerna? högts uppe i kolumnen, de ser så ihoptränga ut just nu.
bambinidolce.blogg.seFin blogg, enkel och lättläst. Headern är underbar! J Men jag skulle ha gjort den bredare så att den gick kant i kant med det övriga så att säga!
Jag vill ha bort "om" samt namnet där uppe men vet inte hur man gör, tyvärr. Vågar mig inte på detta då jag tidigare har pajjat hela bloggen.