Inlägg från: DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll |Visa alla inlägg
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

dalkulla85 skrev 2009-04-21 21:33:57 följande:
    Tackar! Och passar på att tacka alla andra som uttalat sig om min blogg.Tar gärna emot tips på förbättringar- något måste ni ändå störa er på?! Något som kan bli bättre!?
    Din blogg hamnade i favoriter ska försöka hålla koll på den nu. Har inte läst så mycket men av det jag gick igenom så kan jag säga trevlig, intressant och välskriven

Jag är inte med på listan så du behöver inte kommentera min, jag vet att den suger och jag får ont i magen av kritik.
    dalkulla85 skrev 2009-04-21 22:03:19 följande:
    Ett litet tips till dig bara (i all välmening), presentera dig gärna lite grand- blir så mycket trevligare att följa en blogg då!
    Har faktiskt tänkt på det men jag vet inte hur, vet inte vart jag ska lägga in texten.
    dalkulla85 skrev 2009-04-21 21:55:21 följande:
    Tackar så mycket säger jag som har svårt att ta emot beröm! Vill inte att du ska få ont i magen, så struntar att utdela ris och ger ros istället; tycker också att din blogg var trevlig och du tar upp väldigt intressant ämnen!
    Du är duktig och bloggen är riktigt läsvärd!

Tack så mycket för roset!
    Leif Waldemark skrev 2009-04-22 22:49:28 följande:
    Som rektor över en skola som ligger i teknikens framkant tar jag gärna emot konstruktiv kritik över vår bloggportal. Här informerar rektor och lärare om vad som pågår på skolan. Det är en mycket smidig kommunikationskanal där vi kan ha koll över varandra.www.mullbergaskolan.se/Sidan ses bäst i Internet Explorer, 1024*768 upplösning och ett par kristna ögonGuds frid,Leif Waldemark, rektor
    Det är ta me fan ett sant  konstverk! Skrattar så jag nästan grinar över den illegala godishandeln.
    AtroCious skrev 2009-05-06 10:46:25 följande:
    Det borde gå att läga in en melodisnutt med ett talmeddelande så när man kommer in i denna tråd så läses ts upp.

Vore inte det nått?
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.