Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
Skulle gärna få lite ris och ros om min blogg:
sarajohanna.blogg.se
Jag skriver mycket om min och dottern Emelindas vardag. En del bilder.
Risa och rosa mig gärna.
Skulle gärna få lite ris och ros om min blogg:
sarajohanna.blogg.se
Jag skriver mycket om min och dottern Emelindas vardag. En del bilder.
Risa och rosa mig gärna.
Klistrar in mig i listan, då jag har skrivit in mig tidigare, men pga någon anledning fallit bort. Min blogg är längst ner i listan...
theatrocious.blogspot.com/
www.rodeback.blogg.se
trasdockanmedms.blogspot.com/
misslaire.blogspot.com
unforgettable.blogg.se
thestoryinside.blogg.se
utlandsmamman.blogg.se
www.memorian.blogg.se
www.nogg.se/jessina
workingmom.blogg.se
www.lillavannen.blogspot.com
badhusgatan.blogg.se
beabus87.blogg.se
bambinidolce.blogg.se
danitrass.blogspot.com
smillatankar.blogspot.com/charl0ttek.blogspot...
maiilan.blogspot.com/
sarajohanna.blogg.se
Nu har jag ny design på min blogg.
Vad tycker ni?
sarajohanna.blogg.se
Tack Noova och oomickanoo för era kommentarer.
Nu har jag fixat till bloggen lite till, helt själv denna gång. Haha, fick hjälp av en kompis igår, men nu fixade jag ram runt inläggen och även vitt som bakgrund till inläggen.
Nu tycker även jag att det är mycket lättare att läsa, var rörigt innan, med bakgrunden som gick in i själva texten.
Ska kolla in några bloggar och kommentera, men det blir lite senare, ska till Af och skriva in mig som arbetssökande först.
Ha en bra dag!
Och tack än engång för era kommentarer
bambinidolce.blogg.se/
ris: det enda som jag märkte i din blogg som jag måste risa är att du inte har mellanslag efter punkt. Efter vissa punkter har du mellanslag, men därimellan sitter nästa mening fast i punkten. För mig blir det lite svårt att läsa då.
ros: fin header, fina bilder. Gillar din bakgrund.
danitrass.blogspot.com/
ris: det som jag kan störa mig lite på är att man ser lite mönstrad bakgrund ut mot den högra kanten på din blogg. Hade varit bättre om det var vitt ändå ut mot kanten.
ros: fin header, lätt lästa inlägg
Har inte varit inne i denna tråd på ett tag. Nu har jag fixat om min design lite granna.
NU ska jag kika in andra bloggar... och eventuellt hinna risa och rosa innan matdags
Tack dom som risar och rosar min blogg.
Visst har jag en mall från en "gratis-sida" men jag vill gärna att den som skriver opersonlig spicificerar mer, än just bara skriver opersonlig.
Menar du innehållet eller bloggen i helt?
Det är faktiskt svårt att veta då ni inte skriver i klarspråk, förklara er gärna mer när ni skriver opersonlig. Det behöver inte vara ris och ros i novell utförande, men lite längre än ordet: opersonlig.
Det var bara lite tankar och åsikter angående ris och rosandet.
Jag kommer strax ha en ny design, den är på G.
Jag ska risa och rosa era bloggar när jag har tid, har börjat jobba nu om dagarna, men någon stund kommer jag få tid över.