Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
...
elsklingen.se
geshiia.blogg.se
Jag vill med ha ros och ris. =)
Detta är min första layout på denna blogg (eller andra men den allra första gjorde jag bara för att sidan inte skulle vara så trist när jag fixade på den) jag håller dock på med en ny "design" men den lär dröja ett tag till, jag får pilla koder, göra design när tiden finns och ju mer man pillar desto mer lär man sig och ändrar om igen. Den jag håller på med nu har tagit ett par veckor redan hehe.
Vill även påpeka att bloggen ser ut på olika sätt beronde på om man har IE eller firefox, i firefox så hamnar saker tydligen lite galet dvs under det sista inlägget. :( Den nya layouten dubbelkollar jag i både IE och firefox, vill ju att det ska se bra ut hos alla.
Jag ska börja städa här hemma strax men såfort jag får tid så ska jag genast gå igenom era bloggar och säga vad jag tycker. :)mansondust.wordpress.comannaholmros.blogg.semamsensblogg.blogspot.comlillafreja.blogg.sesarajohanna.blogg.semaiilan.blogspot.com/smillatankar.blogspot.com/charl0ttek.blogspotdanitrass.blogspot.combambinidolce.blogg.sebeabus87.blogg.sebadhusgatan.blogg.sewww.lillavannen.blogspot.comworkingmom.blogg.sewww.nogg.se/jessinawww.memorian.blogg.seutlandsmamman.blogg.sethestoryinside.blogg.seunforgettable.blogg.semisslaire.blogspot.comtrasdockanmedms.blogspot.com/www.rodeback.blogg.setheatrocious.blogspot.com/