Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
Kan inte TS lägga in listan i första inlägget då? eller blir det för mycket jobb för TS när nya vill lägga till sig?
Kan inte TS lägga in listan i första inlägget då? eller blir det för mycket jobb för TS när nya vill lägga till sig?
Jag börjar uppifrån och går ner:
theatrocious.blogspot.com - Fin design, enkelt att läsa,
rodeback.blogg.se - Bra med korta inlägg, enkelt att läsa. Det som ser lite "tråkigt" ut är att menyn är "kort", kanske går att förlänga så den passar ihop med inläggen.
Tackar Marica. =)
Bara undrar vad du menar med att man inte ser vart inläggen börjar/slutar?
(ja jag vet att jag är trött idag haha)
tobiq- Det är en signatur, men jag håller på att byta, är även inne på att byta design då jag inte är nöjd med min blogg.
Har precis gått igenom halva listan av bloggar och risat och rosat, mest rosat.. så försvinner hela inlägget, så tar bara några stycken nu. Börjar bli rätt slö.
badhusgatan.blogg.se/ - Gillar den nya designen super mycket.. Grönt är skönt. Bra med korta och enkla inlägg.
unforgettable.blogg.se/ - Fin header, bra med mycket bilder. Det enda jag inte är 100 % förtjust i är kontrasten mellan den svarta bakgrunden och den blå/grå bakgrunden för inläggen.
thestoryinside.blogg.se/ - Fint att headern "smälter in" i bloggen. Sen tycker jag dock att inläggsdelen är för smal.
Risa och Rosa gärna min blogg, då jag är i designbytar tankar.
alem- Jag har samma problem!!
Ja exakt, texten blir mindre och blir inte som jag ställt in den på. Men det är bara i vissa inlägg..
Min blogg är under ombyggnad just nu, så ni får gärna risa/rosa om ni vill..
lillafreja.blogg.se
Marica: Okej, håller som sagt på att designa om bloggen nu så vi får väl se om jag kan bättra den lite.
Just nu ser min blogg ut som 7 svåra år.. Som ni behöver inte risa/rosa om ni inte vill..
Har ingen aning om hur den ska se ut..
Ska sätta mig ikväll tänkte jag och fortsätta risa och rosa..
Fidelis ad urnam skrev 2009-05-07 20:58:38 följande: