• Schnooglewookiemush

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

Jag vet inte om det funnits nån liknande tråd, men jag chansar.
    Länka till din blogg; så får vi andra ge ris och ros. Ge tips om det finns något man kan förändra, t.ex. layouten, färgval, fonts etc.

Jag kan börja.

theatrocious.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-18 21:30
    För enkelhetens skull så har jag skapat en lista (finns i tråden) med alla bloggar som vill få lite ris och/eller ros.
    På så vis tappas inte någon blogg bort bland mängden. Vill man få sin blogg bedömd så kopierar man listan, och skriver ner sin egna bloggadress efter alla andra adresser.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:03
    Här handlar det om att ge och ta!
    För att få sin blogg bedömd, måste man även vara med och bedöma de andra bloggarna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:44
    Till de som vill ha hjälp med blogspot.com

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m42879602.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-03 11:21
    Nu är det nya tag som gäller!

Vill du få din blogg bedömd, så börja först med att bedöma andras bloggar i den här tråden (några stycken, minst).
    Sedan skriver du upp dig på listan här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43591437.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 22:50

Det är många som inte följer reglerna och skriver upp sig på listan innan de bedömt bloggar, och till och med utan att bedöma några bloggar övh.

NY REGEL!
    SKRIV ER BLOGG I ETT ENSKILT INLÄGG I LISTTRÅDEN. JAG KOLLAR UPP OM NI BEDÖMT NÅGRA BLOGGAR, SEN LÄGGER JAG PERSONLIGEN IN ER BLOGG I LISTAN!
  • Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
  • Quiet thoughts
    lillgarden skrev 2009-04-22 08:52:20 följande:
    Ja den där bloglovin grejen hamnade fel och nu vet jag inte riktigt hur jag ska bli av med den,.. En fin header är min stora dröm men förstår verkligen inte hur man gör en... :( Quiet thoughts skrev 2009-04-21 21:37:58 följande:
    Gå in i kodmallen och leta upp den sen raderar du den och hämtar en mindre.
  • beabus87
    littlemum skrev 2009-04-21 23:25:09 följande:
    beabus87.blogg.seMåste vara fel på mig.. än en gång lite för fritt svävande text för min del. Och så var det det där med reklam... Annars en trevlig blogg.
    Hm, svävande text?
  • Quiet thoughts
    lillgarden skrev 2009-04-22 08:53:11 följande:
    Skulle vilja ha en liten ruta vid sidan om info om mig själv, har sett att andra har det men vet inte riktigt hur man gör det..
    det finns en liten info om just det hos designadinblogg.se

skall själv göra en ny sådan var inget svårt enligt guiden där.
  • Quiet thoughts
    Du jag och vi skrev 2009-04-22 09:21:33 följande:
    Kan jag få lite hjälp med min..Ni verkar ha bra koll=) Pleas=) www.jeanettessida.blogspot.com
    En fin header och bort med punkterna i den du har nu  efter vi
    Annars är den ren och jag gillar stilrena bloggar
  • littlemum
    beabus87 skrev 2009-04-22 09:18:08 följande:
    Hm, svävande text?
    Hihi det var kanske lite för sent för att skriva om bloggarna igår... blev lite flummigt. Det jag menade är att om man kommer längre ner på din blogg så är det inget som "ringar in" texten. Jag tycker att det är lättare att läsa om det är lite mer avdelat.
  • Du jag och vi
    Quiet thoughts skrev 2009-04-22 09:24:40 följande:
    En fin header och bort med punkterna i den du har nu  efter vi Annars är den ren och jag gillar stilrena bloggar
    Menar du att jag kör mycket med .... hahahahah=)
  • lillgarden

trevlig blogg..
    fina bilder. lagom avancerad.. vissa bloggar är för mycket eller för lite.. din är lagom.. :)

Kan jag få lite hjälp med min..Ni verkar ha bra koll=) Pleas=)www.jeanettessida.blogspot.com
  • Du jag och vi
    lillgarden skrev 2009-04-22 09:54:22 följande:
    trevlig blogg..fina bilder. lagom avancerad.. vissa bloggar är för mycket eller för lite.. din är lagom.. :)Du jag och vi skrev 2009-04-22 09:21:33 följande:
    Ohhh...tack så mycket=)
  • penelope

Kan jag få lite hjälp med min..Ni verkar ha bra koll=) Pleas=)www.jeanettessida.blogspot.com
    Jag håller med Lillgarden, vissa kan vara för mycket och vissa för lite. Men även om du kanske gillar den enkla och rena stilen skulle jag ändå vilja se lite av vem som har bloggen. Lite personlig touch på designen!
    Då jag inte känner ägaren till bloggen och inte vet hur den pesonen är så vill jag gärna att bla. desigen lite speglar det istället =)
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.