• Schnooglewookiemush

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

Jag vet inte om det funnits nån liknande tråd, men jag chansar.
    Länka till din blogg; så får vi andra ge ris och ros. Ge tips om det finns något man kan förändra, t.ex. layouten, färgval, fonts etc.

Jag kan börja.

theatrocious.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-18 21:30
    För enkelhetens skull så har jag skapat en lista (finns i tråden) med alla bloggar som vill få lite ris och/eller ros.
    På så vis tappas inte någon blogg bort bland mängden. Vill man få sin blogg bedömd så kopierar man listan, och skriver ner sin egna bloggadress efter alla andra adresser.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:03
    Här handlar det om att ge och ta!
    För att få sin blogg bedömd, måste man även vara med och bedöma de andra bloggarna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:44
    Till de som vill ha hjälp med blogspot.com

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m42879602.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-03 11:21
    Nu är det nya tag som gäller!

Vill du få din blogg bedömd, så börja först med att bedöma andras bloggar i den här tråden (några stycken, minst).
    Sedan skriver du upp dig på listan här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43591437.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 22:50

Det är många som inte följer reglerna och skriver upp sig på listan innan de bedömt bloggar, och till och med utan att bedöma några bloggar övh.

NY REGEL!
    SKRIV ER BLOGG I ETT ENSKILT INLÄGG I LISTTRÅDEN. JAG KOLLAR UPP OM NI BEDÖMT NÅGRA BLOGGAR, SEN LÄGGER JAG PERSONLIGEN IN ER BLOGG I LISTAN!
  • Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
  • danitra
    Leif Waldemark skrev 2009-04-22 22:49:28 följande:
    Som rektor över en skola som ligger i teknikens framkant tar jag gärna emot konstruktiv kritik över vår bloggportal. Här informerar rektor och lärare om vad som pågår på skolan. Det är en mycket smidig kommunikationskanal där vi kan ha koll över varandra. www.mullbergaskolan.se/ Sidan ses bäst i Internet Explorer, 1024*768 upplösning och ett par kristna ögon Guds frid, Leif Waldemark, rektor
    http://danitrass.blogspot.com/2009/04/humor-och-strong-salmiak.html
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    Leif Waldemark skrev 2009-04-22 22:49:28 följande:
    Som rektor över en skola som ligger i teknikens framkant tar jag gärna emot konstruktiv kritik över vår bloggportal. Här informerar rektor och lärare om vad som pågår på skolan. Det är en mycket smidig kommunikationskanal där vi kan ha koll över varandra.www.mullbergaskolan.se/Sidan ses bäst i Internet Explorer, 1024*768 upplösning och ett par kristna ögonGuds frid,Leif Waldemark, rektor
    Det är ta me fan ett sant  konstverk! Skrattar så jag nästan grinar över den illegala godishandeln.
  • Mynta

Nu när det pratas typsnitt. Vilket typsnitt har mina rubriker på era datorer, Arial/verdana, eller Allura (samma som i headern)?

• Schnooglewookiemush

Jag gjorde en bloggdesign lite fort åt en vän. Hon vill inte att någon ska kunna hitta den, därav har jag suddat ut bloggnamnet och så.
    Men jag skulle gärna vilja veta vad ni andra tycker.
    Den är ju lite tom, eftersom hon inte skrivit nåt än.
    Jag själv är inte så nöjd...

http://www.familjeliv.se/hem/atrocious/gallery/phpodtwpq.jpg

Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.