Inlägg från: Freja0811 |Visa alla inlägg
  • Freja0811

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

Risa gärna min blogg.. Eftersom jag har idétorka så kan jag behöva massa ris.. och ja, ros också så jag vet vad jag ev, ska behålla

lillafreja.blogg.se

(Håller på att kolla igenom listan nu och risar och rosar bloggar)

• Freja0811

Vad menar ni med att det inte står något??
    Meningslösa inlägg med andra ord??

• Freja0811

Förmodligen blir jag inte roligare än vad det står i min blogg.

That's life!

Ni kan ta bort mig på listan by the way!

• Freja0811

Till den som kommenterat i mini blogg och är anonym.
    Jag vill inte ha "påhopp" om mina inlägg... var själva designen jag ville ha ris och ros för...
    Jag tål visst att höra "negativa" saker beroende på hur folk skriver..
    Men som sagt var designen jag ville ha förslag om hur jag skulle förbättra!
    Är det konstigt man blir irriterad?
    Jag är inte barnslig och patetisk! Varför vara anonym? Det gör mig irriterad,

• Freja0811

Tack Penelope för tipsen.
    Nu får bloggen se ut som den gör.. Är relativt nöjd. Tills jag kommer åt en stationär dator och kan fixa mer..

• Freja0811

AnnelieTyresö: Starta en egen tråd om att du efterlyser "barnfria"bloggar.

• Freja0811

tristaniatrtter.blogspot.com/ jättemysig blogg. För att göra den ännu mer personlig så kan du ju alltid skriva något i (vad heter det?), stolpen eller vad ska man kalla den? Den som fågeln sitter på.
    Annars enkel och stilren.

• Freja0811

mammaosa.blogspot.com/ - enkel design, gillar headern.
    Lagom långa inlägg.
    Det enda jag inte tycker om är väl stilen på texten.

(Jag läser inte alltid inläggen, så vad ni skriver om är inget jag utgår ifrån när jag risar och rosar bloggar)

• Freja0811
    MammaOsa skrev 2009-05-11 09:46:06 följande:
    Jag gillar inte heller stilen på texten men flera har på pekat att den andra stilen jag hade som var orginal om man säger så blev så liten och texten blev så ihop så var svårt att läsa så därför bytte jag.
    Okej, då är det inget att göra något åt, men jag kommer ändå läsa din blogg. =)

Själv har jag problem med att texten ibland byter både storlek och textsnitt.
  • Freja0811

Jag bedömmer bloggar i den mån jag hinner...

• Freja0811

listoplisto.blogspot.com/ - Fin och annorlunda design, hamnar bland mina favoriter.

mammajune.blogg.se/ - Härlig design, dock som några andra skrivit, bladet till vänster stör lite när man scrollar, sen tycker jag det är lite för många stjärnor i headern, blir lite för plottrigt.
    Annars jättefin.

lillafreja.blogg.se (jag har svårt att bestämma hur jag vill ha designen, inte alls nöjd nu)

• Freja0811

Noras mamma: Tack för förslagen. Headern har jag haft funderingar på att byta ska bara försöka få iordning en fin.
    Får fixa en annan signatur, jag tänkte aldrig så långt, jag är ju ingen vampyr ;)

• Freja0811

Girly: Jag vet inte vad som hänt med texten faktiskt, jag har inte ändrat något, utan det är samma inställning som när texten är större.. Jättetråkigt att det blir så. jag har också väldigt dålig syn och ser knappt själv vad jag skriver.. =(
    Headern ska jag göra om.. inom kort.

• Freja0811

danitrass.blogspot.com/ - enkel och stilren design, gillar det, kanske lite väl vit och jag tycker headern är lite för stor..

(Jag sitter iof vid en MiniPc och kollar så det är ju inte säkert jag ser designen som den egentligen ser ut, bara så ni vet)

• Freja0811

Tack för alla kommentarer, vad som hänt med min text är fortfarande en gåta, jag har inte gjort några ändringar alls, så den verkar ha ett eget liv..
    Försöker fixa det.
    Håller på att fixa och finjustera vissa saker, men jag har fått total idétorka.

Maruttan: Jag vet att det ploppar ut en del ofina saker ur min mun lite för ofta, jag försöker förbättra mig! =)

• Freja0811

theatrocious.blogspot.com/ - Gillar den nya headern, klockren bild på pojken (stora bilden). Bara den gör att jag vill bläddra vidare.. Headern är en viktig del i en blogg.
    Sen kan jag tyvärr inte se någon mer design, bakgrunden är grå/blå och det står bara att sidan innehåller fel, försökt ett flertal gånger nu, men vet inte om det beror på min dator kanske.

ainnim.blogg.se/ - Tyvärr alldeles för plottrig för min del, gillar dock den gul randiga bakgrunden, men tillsammans med det andra blir det för "mycket".

cloudberry1st.devote.se/ - Väldigt annorlunda header, är den personlig så är den väldigt bra och som sagt annorlunda, gillar typsnittet.
    Det jag inte tycker om är reklamen till höger, det stör lite i ögonvrån.
    Sen att det är stor bokstav i varje nytt ord i rubriken, det är lite jobbigt.

mammajennifer.blogg.se/ - Tråkig och inte alls personlig.
    Kul med bilder dock.

mrsjossie.blogg.se/ - Gillar headern, om än lite blek.
    Stilren blogg.
    Nu vet jag inte om det bara är i min dator menyn hoppat ner?

sarajohanna.blogg.se/ - Alldeles för opersonlig.
    Det enda jag egentligen tycker om är bakgrundsfärgen.

(lillafreja.blogg.se - håller på att designa om min blogg, men ge gärna ris och ros ändå.. Sitter vid en miniPC och kommenterar och kikar så därför ser jag kanske inte utseendet på bloggen som den egentligen är. Mina åsikter betyder inte att det är fult, bara inte min smak. )

• Freja0811

sarajohanna.blogg.se/ - Alltså när jag kollar bara på designen när jag risar/rosar, jag läser alltså inte inläggen för det är ju inte det som ska risas/rosas.
    Jag tycker bara att bloggen inte säger något om dig, en header som är personlig är viktig tycker jag.
    Men som sagt jag har aldrig sagt att den är ful, jag tycker bara den är opersonlig.

Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.