Inlägg från: Mizca |Visa alla inlägg
  • Mizca

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

mikaelajensen.blogspot.com/ - Gillade förra bloggen men denna måste jag nog gilla en aning mer. Hehe! Älskar designen, får bloggen att se scrappad ut och sånt gillar jag. Dessutom är headern lovely med familjen samlad så där ;)

cloudberry1st.devote.se/ - Headern var väldigt orginell och fin, men det känns tomt på någotvis i dina inlägg. Inga bilder men färgsättningen på inlägg o rubrik är fina.

alltisvart.blogg.se - Rar headern med underbar färgkombination. Bra inlägg med finfina bilder och lättläst text, gillar dessutom ditt val av textfont. Måste också tillägga att jag tycker du var riktigt söt i den frisyren på "bildinlägg"..

fidelisadurnam.blogspot.com - Du har tagit jättefina bilder på dina resor men jag måste tyvärr säga att det blev lite för rörigt med så många bilder på samma gång med samma val av motiv så att säga. Headern och bakgrunden går i mina ögon inte riktigt ihop..

princessnoorah.blogg.se - Headern var tjusig men hade vart bättre om inte den vita breda rutan hade vart där mellan headern och inläggen, enligt min åsikt.
    Lättläst blogg men lite för mkt reklam i mitt tycke.

krussiduler.blogg.se - Lite stor header men annars gullig. För stor textstorlek på menyn tycker jag, går utanför dina ramar och det gör reklamen också..

• Mizca
    C060908 skrev 2009-05-12 08:26:14 följande:
    carolinelycklig.blogg.se/ - SUPER fin design och lite varierat att läsa det var kul maräng tårtan med jordgubbar på såg väldigt god ut ninniyesthatsme.blogspot.com/ - Fin design men lite för mörk för min del...mikaelajensen.blogspot.com/ - RIktigt fin design också kul med ett latinskt ordspråk där uppe lite ovanligt och som verkligen betyder något också! Tycker dock att där texten står är ltie för lite utrymme om man skall klaga på något! rodeback.blogg.se/ -- Ohh vilken härlig blogg jätte fin design och jag gillade dina inlägg denna blogg läggs till i favoriter. Vad hungrig jag blev när jag läste tacogratäng receptet super gott lät det!
    Vad skoj att du gillar min blogg och att du lagt till den i favoriter. Sånt gör mig så glad ;) Tack som faen.
    Har du själv blogg man får kika in i ?
  • Mizca
    tristania skrev 2009-05-12 08:37:42 följande:
    www.rodeback.blogg.seWoav säger jag bara Härlig blogg - man blir glad när man kikar in Underbart!
    Oh, så rörd jag blir.. TACK!
  • Mizca

littlemommy.blogg.se/ - Härliga färger på bakgrunden, passar liksom ihop med bloggen på någe vis, synd bara att din header går utanför själva bloggen. Magbilden är förstor eller något. Lättlästa inlägg med mkt bilder som jag gillar.

tristaniatrtter.blogspot.com/ Vilken skön design, verkligen. Hade vart både kul och fint om du skrivit något på vägskyltarna. Går det? Typ dina barns namn eller liknande, ser tomt ut!

• Mizca
    Man blev så glad av den på något sätt nu på tisdag morgonen Brukar inte läsa andras bloggar faktiskt men denna gillade jag verkligen littlemommy.blogg.se/
    Det gör ju det ännu roligare att få höra. Nu blev jag ännu gladare.
    Behövdes eftersom jag är hemma o sjuk ...
  • Mizca
    tristania skrev 2009-05-12 08:46:16 följande:
    Tyvärr går inte det Möjligtvis om man går in bland koderna och rotar Jag har fått det tipset förut, och då tänkte jag testa, men icke Tack för att du gillar den ändå
    Vad synd, iofs förstör det ju inte dina inlägg för dom läser jag ändå =)
    Bara sanning Krya på dig då! (kanske blir extra många blogg inlägg idag då)
    Extra många blir det kanske, väger upp förra veckans dåliga bloggande =)
  • Mizca
    Länkade på min blogg nu hoppas att det inte gjorde något..
    Såg detta, vad skoj ;)
  • Mizca
    NorasMamma skrev 2009-05-12 09:19:25 följande:
    www.rodeback.blogg.se Stilren och enkel blogg. Här kommer jag nog kika in fler gånger =)littlemommy.blogg.se/ som någon innan sagt är det bara headern som ju inte riktigt passar in i strlk. Men den var verkligen jättefin. Lycka till med bebisen!tristaniatrtter.blogspot.com/ Jaaaa! Nån som skriver om nåt intressant. *favoritar* Du skriver bra. Jag brukar sluta läsa efter ca halva inlägget, men du skriver fångande så jag fortsätter läsa! Verkar ta upp ganska intressanta ämnen med (nu har jag ju bara skummat igenom första sidan och lite till) Men ska absolut sätta mig lite senare och läsa mer. Det enda jag tyckte va lite jobbigt är att det är ganska mycket annan text i sidfoten som stjäl uppmärksamheten lite från inläggen. Annars toppen.
    Tack säger jag till dig också .. roligt att få positiv feedback eller vad man kan kalla det ...
  • Mizca

mammajune.blogg.se/ - Hos mig är bakgrunden svart och jag gillar designen väldigt mycket men bladet som sticker in i texten kan störas litegrann då den lätt skymmer dom bokstäverna där. Annars mkt fin!

• Mizca

Inte många som läser TS verkar det som ... hur svårt kan det vara liksom? Hehe.
    Inte kul för dig, AtroCiours att behöva påminna alla jämnt..

Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.