Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
mikaelajensen.blogspot.com/ - Gillade förra bloggen men denna måste jag nog gilla en aning mer. Hehe! Älskar designen, får bloggen att se scrappad ut och sånt gillar jag. Dessutom är headern lovely med familjen samlad så där ;)
cloudberry1st.devote.se/ - Headern var väldigt orginell och fin, men det känns tomt på någotvis i dina inlägg. Inga bilder men färgsättningen på inlägg o rubrik är fina.
alltisvart.blogg.se - Rar headern med underbar färgkombination. Bra inlägg med finfina bilder och lättläst text, gillar dessutom ditt val av textfont. Måste också tillägga att jag tycker du var riktigt söt i den frisyren på "bildinlägg"..
fidelisadurnam.blogspot.com - Du har tagit jättefina bilder på dina resor men jag måste tyvärr säga att det blev lite för rörigt med så många bilder på samma gång med samma val av motiv så att säga. Headern och bakgrunden går i mina ögon inte riktigt ihop..
princessnoorah.blogg.se - Headern var tjusig men hade vart bättre om inte den vita breda rutan hade vart där mellan headern och inläggen, enligt min åsikt.
Lättläst blogg men lite för mkt reklam i mitt tycke.
krussiduler.blogg.se - Lite stor header men annars gullig. För stor textstorlek på menyn tycker jag, går utanför dina ramar och det gör reklamen också..