-
Jag tackar och bockar ;)HjärtatAlicia skrev 2009-05-12 13:04:39 följande:princessnoorah.blogg.se - Kul design :) Men tycker inte att det går att läsa den svarta texten i headern :S Annars var det en kul blogg!rodeback.blogg.se - Jättefin sida! Har inget alls att klaga på och hittade mycket kul läsning :)krussiduler.blogg.se - söt sida! Tycker headern är en aning stor och den rosa texten lite för ljus.. men det är ju vad jag tycker :P Eller så har jag bara dålig syn ;)mammajune.blogg.se KUL färger :) Men är det meningen att menyn ska vara så långt ner? -
desslicia.blogg.se/ - Gullig header! Det ser knepigt ut när det fattas något till häger under headern, skall det vara någon slags meny där?
Sen i höger menyrad har du en del text centrerad medan en annan del av texten är lagd åt vänster, ser också knepigt ut. Annars bra blogg. -
nettanjohansson.blogspot.com/ - Detta var ingen design för mig tyvärr, vääldigt plåttrig och rörig med texterna som går ihop och så..
-
ainnim.blogg.se/ - Första tanken när jag kom in på din blogg var WOW! Vilka härliga färger.. Jag älskar orange, men när jag vart där inne ett tag tycktes headern vara för rörig på någe sätt. Men annars väldigt lättlästa inlägg och dessutom korta så som jag gillar.
-
Jo, man skall ju läsa bloggen men headern och designen är en stor del av bloggen och faktiskt det första man ser när man kommer in på en blogg så klart man reagerar och så ..Ainnim G skrev 2009-05-12 18:26:16 följande:Tanken är att man ska scrolla ner från headern och börja läsa inläggen. -
ninniyesthatsme.blogspot.com/ - Stilren och lugn & harmonisk design men jag saknar något i den högre menyn.
-
Tackar ;)Mynta skrev 2009-05-12 22:16:54 följande:princessnoorah.blogg.se/ Fin. Gillar headern. Rubrikerna i den vänstra stapeln tycker jag dock att du ska byta färg på, rött och lila är inte så snyggt ihop (tycker jag).rodeback.blogg.se/ Enkel, men personlig. Fin! Gillar när det är hyfsat rent och inte så mycket lull-lull.krussiduler.blogg.se/ Jättesöt!! Underbar header. Tycker dock att du ska ta bort bloggens namn uppe till vänster, passar inte in alls.mammajune.blogg.se/ Mycket fina saker, men det blir för mycket tycker jag! Rensa lite. desslicia.blogg.se/ Söt, men ganska tråkig header. Trist och svårläst typsnitt i inläggen.nettanjohansson.blogspot.com/ Här var det färg, det gillar jag! För mycket saker i sidospalterna, rensa bort lite så ser det inte så rörigt ut. Trevlig blogg.ainnim.blogg.se/ Annorlunda! En design som man antingen älskar eller hatar. Färgerna är inte mina, men ändå massa plusspoäng för den originella designen.
Hihi, men vad menar du med lull-lull? Aldrig hört det.. -
mrsjossie.blogg.se/ - Stilren men tyvärr ingen design som tilltalar mig. Vill ha mer färg och så.
enmynta.se/ - Jag gillar färgerna men bilden på blomma passar inte riktigt in tycker jag. Sen är det lite för liten storlek på texten för min del.
hannamattisson.blogspot.com/ - Gillar tyvärr inte designen då det bara finns en svartvit header - jag vill ha färg. -
Mynta skrev 2009-05-13 09:26:21 följande:Tack för bedömning! Typsnittet på rubrikerna är jag också lite tveksam till. Ska se vad jag kan göra åt saken!Den passar inte på något vis, för stark i färgen i jämnförelse med resten av designen kanske...
Lull-lull är sådant där gulligt, blommor, volanger och annat grejsimojs.
Menar du att det är just blomman på bilden som inte passar, eller att hela bilden ser malplacerad ut? -
rokkajill.blogg.se/ - Det är en annorlunda header men jag tycker du har för många olika färger i bloggen över huvudtaget. Det passar inte ihop.
Det är alldelles för många valda färger du har ... -
fiansess.blogg.se/ - Stilren och gullig header. Väldigt lättlästa inlägg som varvas av bilder. Mna fångas av designen och vill gärna vara kvar och läsa och har man läst något inlägg fastnar man även i den, man vill läsa mer! Jättebra!
-
theatrocious.blogspot.com/ - Jag gillar grunden på din header men om du hade gjort likdant med fotot på din son som du gjort på dig o killen så hade det passat in mer tycker jag ... Kanske inte med blommorna men att bara huvudet är där liksom, förstår du vad jag menar ? Inga kanter runt fotot, bara sonens konturer.
-
Tackar för dina ord.maruttan skrev 2009-05-13 20:25:25 följande:rokkajill.blogg.seFin blogg med snygg design, dock så har jag svårt att "komma in" i texten men det kanske går bättre om man har läst den ett tag och vet vilka alla är. Nu tyckte jag att det blev lite osammanhängande.rodeback.blogg.seGillar verkligen innehållet i bloggen. Vad gäller utseendet så tycker jag att den kanske är lite slätstruken men fin, lite väl stora bilder i headern kanske.camomillan.blogspot.comEn av mina favoritbloggar som jag läser varje dag! Dock lite mycket lull lull runt omkring själva texten kan jag tycka.
Jo, jag håller med om att headern är en aning stor och jag önskar mig en mindre. Väntar på att en vän skall göra en åt mig då jag inte kan själv.