• Schnooglewookiemush

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

Jag vet inte om det funnits nån liknande tråd, men jag chansar.
    Länka till din blogg; så får vi andra ge ris och ros. Ge tips om det finns något man kan förändra, t.ex. layouten, färgval, fonts etc.

Jag kan börja.

theatrocious.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-18 21:30
    För enkelhetens skull så har jag skapat en lista (finns i tråden) med alla bloggar som vill få lite ris och/eller ros.
    På så vis tappas inte någon blogg bort bland mängden. Vill man få sin blogg bedömd så kopierar man listan, och skriver ner sin egna bloggadress efter alla andra adresser.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:03
    Här handlar det om att ge och ta!
    För att få sin blogg bedömd, måste man även vara med och bedöma de andra bloggarna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:44
    Till de som vill ha hjälp med blogspot.com

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m42879602.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-03 11:21
    Nu är det nya tag som gäller!

Vill du få din blogg bedömd, så börja först med att bedöma andras bloggar i den här tråden (några stycken, minst).
    Sedan skriver du upp dig på listan här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43591437.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 22:50

Det är många som inte följer reglerna och skriver upp sig på listan innan de bedömt bloggar, och till och med utan att bedöma några bloggar övh.

NY REGEL!
    SKRIV ER BLOGG I ETT ENSKILT INLÄGG I LISTTRÅDEN. JAG KOLLAR UPP OM NI BEDÖMT NÅGRA BLOGGAR, SEN LÄGGER JAG PERSONLIGEN IN ER BLOGG I LISTAN!
  • Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
  • Mynta

theatrocious.blogspot.com/ Gillar designen skarpt! Det enda jag har att anmärka på är att jag tycker att bilderna i headern ser lite ihoptryckta ut. Fina färger, även om jag skulle föredra något vårigare just nu... Älskar "ordmolnet" till vänster, skitsnyggt!!

rodeback.blogg.se/ Fin design, och jättesöt header. Jag skulle dock ha tagit bort rubriken högst upp till vänster, skulle höja betyget ett snäpp. Tycker att det är snyggt när länkarna liksom "breddar sig" när man håller pekaren på.

trasdockanmedms.blogspot.com/ Enkelt och vårigt, jag gillar!! Söt signatur.

misslaire.blogspot.com/ Gullig med fina detaljer. Gillar även "ordmolnet" här. Men färgerna skulle gärna få vara lite roligare, tycker att det ser lite "deppigt" ut...

thestoryinside.blogg.se/ Ursöt header!!

• Fru annmi
    AtroCious skrev 2009-04-18 10:55:22 följande:
    Jag vet inte om det funnits nån liknande tråd, men jag chansar. Länka till din blogg; så får vi andra ge ris och ros. Ge tips om det finns något man kan förändra, t.ex. layouten, färgval, fonts etc.Jag kan börja. theatrocious.blogspot.com/
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-18 21:30För enkelhetens skull så har jag skapat en lista (finns i tråden) med alla bloggar som vill få lite ris och/eller ros.På så vis tappas inte någon blogg bort bland mängden. Vill man få sin blogg bedömd så kopierar man listan, och skriver ner sin egna bloggadress efter alla andra adresser.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:03Här handlar det om att ge och ta!För att få sin blogg bedömd, måste man även vara med och bedöma de andra bloggarna.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:44Till de som vill ha hjälp med blogspot.comwww.familjeliv.se/Forum-5-155/m42879602.html
    Tycker din är fin i designen & färgerna...
    Passar så bra ihop
  • Fru annmi
    Mynta skrev 2009-04-19 13:01:24 följande:
    annmisblogg.blogspot.com/ Jättesnygg header!! Och snygg blogg i övrigt också, kul med kattbloggar, kanske borde starta en åt mina missar också.
    Mjauuarn's Tack
    Mjaa ...alla bilderna är på mina Pälsklingar
    Utom Inlägget DatorKissen

Jaa Starta en vetja! Jam & Kram!!!
  • littlemum

Har tagit första steget mot att göra en egen header. Läskigt.... Kolla gärna hur det blev! trasdockanmedms.blogspot.com/
    Ska lämna mina åsikter på era bloggar till kvällen.

• Schnooglewookiemush
    littlemum skrev 2009-04-19 13:05:08 följande:
    Har tagit första steget mot att göra en egen header. Läskigt.... Kolla gärna hur det blev! trasdockanmedms.blogspot.com/ Ska lämna mina åsikter på era bloggar till kvällen.
    Headern var jättefin! Du vet ju vad jag tycker om din bakgrund.
    Men det ser mycket bättre ut nu! Bakgrunden funkar iaf för mina ögon nu.
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.