• Schnooglewookiemush

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

Jag vet inte om det funnits nån liknande tråd, men jag chansar.
    Länka till din blogg; så får vi andra ge ris och ros. Ge tips om det finns något man kan förändra, t.ex. layouten, färgval, fonts etc.

Jag kan börja.

theatrocious.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-18 21:30
    För enkelhetens skull så har jag skapat en lista (finns i tråden) med alla bloggar som vill få lite ris och/eller ros.
    På så vis tappas inte någon blogg bort bland mängden. Vill man få sin blogg bedömd så kopierar man listan, och skriver ner sin egna bloggadress efter alla andra adresser.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:03
    Här handlar det om att ge och ta!
    För att få sin blogg bedömd, måste man även vara med och bedöma de andra bloggarna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-19 12:44
    Till de som vill ha hjälp med blogspot.com

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m42879602.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-03 11:21
    Nu är det nya tag som gäller!

Vill du få din blogg bedömd, så börja först med att bedöma andras bloggar i den här tråden (några stycken, minst).
    Sedan skriver du upp dig på listan här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m43591437.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 22:50

Det är många som inte följer reglerna och skriver upp sig på listan innan de bedömt bloggar, och till och med utan att bedöma några bloggar övh.

NY REGEL!
    SKRIV ER BLOGG I ETT ENSKILT INLÄGG I LISTTRÅDEN. JAG KOLLAR UPP OM NI BEDÖMT NÅGRA BLOGGAR, SEN LÄGGER JAG PERSONLIGEN IN ER BLOGG I LISTAN!
  • Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
  • Fru annmi
    littlemum skrev 2009-04-19 13:05:08 följande:
    Har tagit första steget mot att göra en egen header. Läskigt.... Kolla gärna hur det blev! trasdockanmedms.blogspot.com/Ska lämna mina åsikter på era bloggar till kvällen.
    Jättevacker...
    Passar till din blogg!
  • Schnooglewookiemush
    Fru annmi skrev 2009-04-19 13:02:46 följande:
    Tycker din är fin i designen & färgerna... Passar så bra ihop
    Tack så mycket.
  • penelope

misslaire.blogspot.com -Jättefin sida, älskar också lila =)

utlandsmamman.blogg.se -Jag tycker headern är kladdig, jag personligen gillar inte stilen. Men mycket fint namn på lillkillen, min stora heter också Leo :)

unforgettable.blogg.se/ - Jag gillar headern, men den är för stor tycker jag.

Lite tycke från mig.
    Men jag tycker man ska ha som man själv gillar inte vad alla andra tycker. Det är ju en presonlig sida som ska prägla ens personlighet =)
    Men det kan ändå vara kul att höra vad andra tycker, så ta inte åt er för hårt av riset nu.

/Penny

• Geléhallon89

Va tycker ni om den nya headen jag tänker ha?
    Jag är medlem på metrobloggen så får inte lägga in den i trådar.
    Men den står på min presentation. (:

• Nina1982

Knappt så man vägra lägga in min här =) Undrar bara vad ni tycker? Headern fick jag hjälp med då jag verkligen inte kan sånt... Men vad tycker ni om innehållet? Adressen har jag som sidfot här nere =)

• Schnooglewookiemush
    Nina1982 skrev 2009-04-19 13:13:56 följande:
    Knappt så man vägra lägga in min här =) Undrar bara vad ni tycker? Headern fick jag hjälp med då jag verkligen inte kan sånt... Men vad tycker ni om innehållet? Adressen har jag som sidfot här nere =)
    Varför inte lägga in den?:-P
  • Schnooglewookiemush
    Jag tycker den i överlag ser bra ut, men jag råder dig starkt att ändra färg på texten i inläggen. Det är jobbigt att läsa, eftersom texten är ljusgrön. Tycker du borde ha svart text.
  • Nina1982
    AtroCious skrev 2009-04-19 13:15:51 följande:
    Jag tycker den i överlag ser bra ut, men jag råder dig starkt att ändra färg på texten i inläggen. Det är jobbigt att läsa, eftersom texten är ljusgrön. Tycker du borde ha svart text.
    Ja de kanske jag ska göra, funerade på att ha brun text annars men hittade ingen bra brun färg... tycker blogspot har så dåligt utbud med textfärger =)
  • Fru annmi
    Jättevacker ,men personligen skulle jag inte ha så grön text utan mer den färg som är i Headern ...
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.