Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

Skönt Hemma skrev 2009-05-12 20:50:13 följande:
    Ainnim G skrev 2009-05-12 20:36:21 följande: Tack för bedömningen Aainnim G. Ska lägga det på minnet. Någon mer som vill bedömma min blogg skonthemma.blogg.se
    Men snälla nån!

Jag har påmint dig flera gånger nu om att läsa TS! Du måste ge, för att få!
    Kom igen nu!
  • Schnooglewookiemush
    NiniMe skrev 2009-05-12 21:08:58 följande:
    theatrocious.blogspot.com/ Jättefin bloggdesign verkligen, har inget ris där inte... trasdockanmedms.blogspot.com/ RIS:Tråkig design ROS: lagom inlägg och lagom med bilder misslaire.blogspot.com/ Fin och fräsch design men lite tråkigt med lite bilder unforgettable.blogg.se/ Jävligt snygg... thestoryinside.blogg.se/ Har jag nog redan tittat på men den e superfin och stilren gillar skarpt.. utlandsmamman.blogg.se/ Fin header www.nogg.se/startPage.asp?idHomepage=55056 Tyckte de va lite plottrigt med bakgrunden.. www.lillavannen.blogspot.com/ Fräsch men tråkig design, men fint med alla foton som livar upp sidan.. badhusgatan.blogg.se/ Stel i design beabus87.blogg.se/ Tråkig.... bambinidolce.blogg.se/ För enkel för min smak danitrass.blogspot.com/ hmm kan inte sätta fingret på vad de va jag inte gilla men jag tyckte om upplägget på dina inlägg smillatankar.blogspot.com/ För enkel men stilren maiilan.blogspot.com/ Fin sarajohanna.blogg.se/ Ser precis ut som min gamla blogg.. lillafreja.blogg.se/ Fin lagom design... mamsensblogg.blogspot.com/ Hmm lite för mycke saker på bloggen men den va ändå fin annaholmros.blogg.se/ Fin header men de va lite liten text i sidebar... geshiia.blogg.se/ Cool och stilren listoplisto.blogspot.com/ Snygg men där e ngt som jag inte ger tummen upp för men jag vet inte vad.. hannamattisson.blogspot.com/ Snygg... Jag får skriva mer imorrn för lillgrabben kallar... Och förlåt om mina ris o ros e tråkiga men jag tycker verkligen att dom flesta bloggarna e fina och har nog inte så mycke och tracka ner på...
    tristania skrev 2009-05-12 21:04:34 följande:
    theatrocious.blogspot.com/ Har jag bedömt din? Vet inte men gör det nu. Fast du har ändrat den va? Fin är den iallafall, väldigt personlig header, något jag saknar i min
    Jag ändrade min bloggdesign idag, ska byta imorgon. Jag hatar den, lite kul att ni tyckte om den.
  • Schnooglewookiemush
    http://www.guldbaggen.se/info.gif

Det är många som inte följer reglerna och skriver upp sig på listan innan de bedömt bloggar, och till och med utan att bedöma några bloggar övh.

NY REGEL!
    SKRIV ER BLOGG I ETT ENSKILT INLÄGG I LISTTRÅDEN. JAG KOLLAR UPP OM NI BEDÖMT NÅGRA BLOGGAR, SEN LÄGGER JAG PERSONLIGEN IN ER BLOGG I LISTAN!
  • Schnooglewookiemush
    Jag ska imorgon gå igenom listan och se vilka som kommenterat bloggar, de som inte har gjort det tar jag genast bort från listan.
  • Schnooglewookiemush
    Mamman till två skrev 2009-05-13 00:22:45 följande:
    theatrocious.blogspot.com jättefin, enkel design, jag hade dock gärna sett att antingen bakgrunden eller färgen under texten var lite ljusare så att det blir lättare att läsa - blir lite rörigt när allt är i "samma" färg. trasdockanmedms.blogspot.com Fin blogg, klara färger & fina bilder. misslaire.blogspot.com Enkel men lite tråkig - hade velat se lite mer färg & någon bild i något av inläggen för att liva upp sidan. unforgettable.blogg.se Fin header men jag tycker den är lite för stor - synd att bilderna är suddiga. När man scrollar ner blir det lite "gråtrist" & jag tappar suget att läsa vidare. thestoryinside.blogg.se Jättefin header scrollar genast ner.. men det är alldeles för mycket bilder, hade varit bättre med ett bildarkiv. Dessutom blir sidan seg trots att vi har fiber.. tyvärr så vänder jag. utlandsmamman.blogg.se Fin blogg, hade varit ännu finare om bilderna i headern var i färg. Lagom långa inlägg men bilderna hade gärna fått vara lite mindre när det kommer fler i samma inlägg. Gillar verkligen denna annars. www.nogg.se/jessina Nje, för plottrig för min smak. Det rosa blir väldigt stickande i ögonen - hade varit bättre med en lugnare färg. workingmom.blogg.se Denna gillar jag verkligen! Lite tomt till vänster i headern dock. & jättesynd att det fula reklamfältet smugit sig in i toppen. Hit återvänder jag ändå med största säkerhet. www.lillavannen.blogspot.com Mjuk, behaglig färg. Hade gärna sett att där var någon slags avgränsning mellan bakgrunden & "textfältet", lite för mycket bilder till lite text. beabus87.blogg.se Lite trist & blek, behövs något som piggar upp. Säkert kul att följa för de som står dig nära men för mig som utomstående blir jag inte alls sugen att kolla vidare. Headern hade varit finare om det var bättre kvalité på bilderna. bambinidolce.blogg.se Jättefin header, bakgrunder är lite jobbig & rörig dock - trots att blommorna är jättefina - måste nästan kisa för att kunna läsa texten. danitrass.blogspot.com Lite för stor men väldigt fin header. Tycker att det blir lite rörigt & lite för mycket med fält på båda sidor om inläggen. Annars enkel & fin design. Nu får det räcka för denna gången.. - vi håller på att fixa med vår sida, tar gärna emot fler tips härifrån.. Tyvärr funkar inte riktigt headern som den ska just nu för de som besökt sidan innan förändringarna - bilderna kan slumpas lite konstigt www.holmlindqvist.se
    Min design hade som sagt inte behövts bedömas.
    Bloggen blev lite misshandlad igår, ska fixa till det idag.
  • Schnooglewookiemush
    stummpan skrev 2009-05-13 00:47:14 följande:
    jag har tittat på bloggarn och skäms för hur fina och hur bra dom va både skrivet och gjorda alla får ett stort +++++++ från mig tycker dom är skit snygga.. någon som vill hjälpa mig och få min lite coolare och snyggare kan bara öppna en och se så ser ni jag vill ha en snygare blogg hur gör jag????
    Det där räknar jag verkligen inte som en bedömning. Sätt igång!
  • Schnooglewookiemush
    alem skrev 2009-05-13 00:35:15 följande:
    Atro: bra att du inför den regeln! Förstår inte riktigt att folk kliver in, skiter i att läsa TS och bara vill ha, vill ha, vill ha men utan att själv ge...
    Ja, jag fattar inte hur många det är som är så kassa på att läsa TS! Var och varannan skiter fulltständigt i att läsa TS.
  • Schnooglewookiemush

Jag har nu gått igenom trådarna och skapat en ny lista. Jag kan självklart ha missat någon/några bloggar. Vet du om att du bedömt bloggar men att du försvunnit från listan, så skriv din blogg i ett enskilt inlägg (listtråden) och påpeka att jag missat dig.

• Schnooglewookiemush
    NorasMamma skrev 2009-05-13 09:36:37 följande:
    AtroCious - du får jättegärna ta bort mig från listan. Håller på att försöka göra den iordning nu och just nu är det ingen reda alls. Jag fortsätter bedömma och sen säger jag till när jag är klar med min blogg (om jag nu blir det nån gång) mammajune.blogg.se
    Rokka Jill skrev 2009-05-13 09:38:29 följande:
    Jag har kommenterat andras bloggar i denna tråden min blogg är : rokkajill.blogg.se

Allt som gäller listan postas i listråden, inte här. Här ska endast bedömningar ske.

Nu har jag dock läst era önskningar, och jag ska fixa det.

Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.