Inlägg från: misslindis |Visa alla inlägg
  • misslindis

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

Fika hos misslindis i Kungsbacka:

{#lang_emotions_coffee} Kanelbullar , chokladbollar , kaffe , thé , bubbelvatten och en chokladkladdkaka m vaniljvisp {#lang_emotions_tongue_out}

Hemkörning finns från pizzeria om vi blir hungriga på mat
    www.pizzakungen.com/meny.html

Ni e välkommna efter 10 och har ni fler barn så ta med dom om ni vill...

misslindis+mimmi
    Atena + Molly
    cathie+haley
    jenny (filurina)+maja
    cero + Molly
    ev Yosh + Max?

Tiden går för fort...
  • misslindis
    ceropegia skrev 2009-05-07 09:16:20 följande:
    MissL: Ledsen...men måste ställa in.. Denna gången är inte jag eller Molly sjuka..men en utav hundarna har spytt hela natten o mår inte så prima nu heller..så jag måste stanna hemma hos honom.... Hoppas ni får en trevlig fika!
    Usch, det lät inte som du haft det trevligt...hoppas det blir bra under dagen.
    Tiden går för fort...
  • misslindis

Då har ni säkert sovit lite åt mig med...Mimmi tog sig en tupplur men jag fick hoppa in i duschen och sen vaknade hon...{#lang_emotions_laughing}

Tiden går för fort...
  • misslindis
    Bruttan skrev 2009-05-07 11:05:11 följande:
    hej är det fika idag hos dig misslindis jag hade gärna kommit! ska till vårdcentralen efter kl 13 så det hade blivit tajt med tiden sen blir det fam.rätten kl 16 nu sover mitt lilla troll , passa på att kika in vilken bra tid du satte förresten nu sitter ni och gottar er för fullt!
    Är alldeles själv med Mimmi än...hon e arg just nu...tror hon vill leka {#lang_emotions_laughing}
    Tiden går för fort...
  • misslindis
    atena100 skrev 2009-05-07 11:08:08 följande:
    Kanske hämta dig? Men då kan vi ju tidigast va hos ML 13, kanske...
    Är lugnt för min del...ni kan sitta kvar o fika då vi går på visning en snabbis kl 17 - passa Mimmi kanske {#lang_emotions_wink}

Visning på radhus här bredvid...
    Tiden går för fort...
  • misslindis

Nu rullade första bilen in på parkeringen...ses om en timme ungefär då Yos o atena {#lang_emotions_laughing}

Tiden går för fort...
  • misslindis

Tack för trevligt besök idag på fikan...men ni åt inte tillräckligt {#lang_emotions_wink}

Filurina - hoppas hon fick sovit något påväg hem...

Tiden går för fort...
  • misslindis
    Filurina skrev 2009-05-07 16:20:12 följande:
    hahaha- inte tillräckligt misslindis Min lunch idag bestod alltså av kladdkaka, chokladbollar och mer chokladbollar... Lillan sov en stund i bilen men nu har hon varit vaken sen vi kom hem. Storasyster bär och bär och bär runt henne. Blev just bjuden på kundaktivitet med trerättersmiddag mm tillsammans med respektive på Liseberg den 28 maj *lycklig* Så nu ska det ordnas barnvakt så att maken och jag kan få en kväll för oss själva. Whiiii!
    Så roligt och underbart det lät...*avis*
    Tiden går för fort...
  • misslindis

Fikaträff hos Wilda i Kungälv med möjligheter att göra hand/fotavtryck i gips!

Wilda fixar lera, gips etc så kan ni köpa till självkostnadspris här.

Skriver upp tre datum, ni kan komma på en eller alla, dock med lite reservation för det sista datumet då det ligger så långt fram i almanackan.....

Tisdagen den 26 maj
    misslindis+mimmi

Tisdagen den 9 juni

Torsdagen den 25 juni

Ni är välkomna från 9:30....kom när ni vill, stanna så länge ni vill, dock kommer två stora barn hem vid 14:30
    Bjuder på något "lunchaktigt" vid ca 12-tiden, kaffe/the och lite kakor (från kexfabriken) finns också såklart!!

Tiden går för fort...
  • misslindis
    Glass skrev 2009-05-16 21:11:56 följande:
    På måndag så har jag bröd och pålägg och kladdmuffinsar som jag bjuder på
    Vill oxå komma ju...är ju så länge sedan sist...men går inte då de fortfarande rinner ur näsorna våra {#lang_emotions_frown}
    Tiden går för fort...
Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3