• Äldre 23 Apr 08:26
    4207 visningar
    22 svar
    22
    4207

    Hemma med vår son!

    Det är snart en vecka sedan jag blev mamma och livet är underbart!

    Flygningen hem gick över förväntan, men var ganska påfrestande, så klart. Väl på Arlanda väntade en hel hop med familj och vänner, underbart med ett sådant mottagande! Älsklingen sov igenom allt, vilket kändes bra.

    Det var lite jobbigt första nätterna, men nu börjar det bli bättre med det också, skönt! Eller så har jag bara vant mig vid att sova mindre Sonen är ett charmtroll nästan jämt

    Han börjar kännas mer trygg med oss nu också, han sover mindre oroligt och sträcker upp armarna efter mig och vill bli buren när han är trött. Det känns som ett stort framsteg!

    Vad konstigt att det kan kännas så självklart och naturligt att vara mamma när det bara gått 6 dagar sedan vi fick varandra? Livet före älsklingen var ett helt annat liv, som vi levde för länge, länge sedan

  • Svar på tråden Hemma med vår son!
  • Innna
    Äldre 23 Apr 08:28
    #1

    ^ÅHHHH, vilken solskens historia! Blir så glad när jag läser det =)

    Grattis och lycka till i framtiden!!

  • Äldre 23 Apr 08:49
    #2

    Välkomna hem och helt fantastiskt är det ju bara alltihop!!! Blir så glad av att läsa om hur fint ni har det och om hur bra allt har gått!!

  • Singel­adopt
    Äldre 23 Apr 08:51
    #3

    Välkomna hem!

  • Ålen
    Äldre 23 Apr 09:25
    #4

    Välkomna hem, det låter helt fantastiskt!!!

  • Äldre 23 Apr 12:41
    #5

    UNDERBART!
    Välkomna hem och lycka till framöver!

  • Äldre 23 Apr 12:48
    #6

    Välkomna hem och grattis till sonen.

  • brawny
    Äldre 23 Apr 12:49
    #7

    Välkomna hem!

    Och tack för att ni delar med er av era underbara berättelser. Det ger pepp och hopp för oss som är i startgroparna och tycker att tiden sniglar sig fram...

  • Äldre 23 Apr 13:04
    #8

    Vad härligt! Grattis o välkomna hem!

  • Äldre 23 Apr 13:16
    #9

    Välkomna hem. Hoppas ni haft en underbar resa med mycket fina minnen att ta med er. Önskar er också lycka till framöver med er lille kille.

  • Äldre 23 Apr 14:20
    #10

    Välkomna hem :)
    Oj va söt han är :)

Svar på tråden Hemma med vår son!