• Anonym (Kaffedraken)

    Österbottniska babyträff-tråden

    Skapade en tråd för oss där vi kan diskutera en eventuell babyträff inom en snar framtid.. Var/hur och när?:)

  • Svar på tråden Österbottniska babyträff-tråden
  • Anonym (Kaffedraken)

    jag e mee!! Har bil tå jag säger att jag behöver den!!


    Mamma till Markus 02062000, Belinda 23092004 och Emilia 23122008
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag e mé! Till skillna från Birger så sko jag gärna ta e in i vikon naan gang ele eventuellt på en lördag eftermiddag. Men helst baket 3.5 tå vi har dop!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Tå i vaar dax för nästa babyträff har jag förhoppningsvis å en lillan ein, så tå vil ja å vara med. Men dethär gango får ja no sta över ännu ;)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Min tös e jo int direkt na bejbi meir tå on snart e 8 månar, men ja komber no gärna me på träff.. Å helst in i vikon

  • Anonym (Kaffedraken)

    ja vill o koma me, me min snart 7 månaders baby
    Helst in i viko!!
    (kanski Birger kan sita på me nan??)

    Vann o hur sku man ta i? Ja röstar nästan på inomhus - tå böv man int bry se i vädri o ti flesta babysa har ju int na glädje åv na sandlådo el.dyl.
    Sku man ta heim hos nan? Ele över en kaffi på na tillräcklit store café.
    Vill vi sita gemensamt o tala allihopa, ele er e ok at man int komber at hör allt va all sägr??
    I jeppis finns e ju t.ex. HalpaHalli café o så finns e Aftereight.
    ... Har di na kabinett/ skilde rym nastans?? Polaris i Edsevö... (halvt på skämt, men vaför int!)

    Ja, tä va min funderinga

  • Anonym (Kaffedraken)

    jag sku nästan röst på tär heim vi naans, enklast nästan för tär er e ju enkelt ti byyt på döm (di flesta babyhem har ju skötbord), läät ti få mata å så vidari!!


     


    Nå får ni ju koma ti Larsmo, om ni vill!!


    Mamma till Markus 02062000, Belinda 23092004 och Emilia 23122008
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja kan no koma in i viko ba ja slipper koma me nan:) vann sku vi träffas å nåår??

  • Anonym (Kaffedraken)

    Larsmo gar no för me om ja slipper tiid ne naar, ijee har vi så smååt så he lyckas int me heila shakki jäär:)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Larsmo gar no bra fö me he å!
    Liiti langt var e fö me men ja tycker jo om ti kör no saan e er "somarn" så he e int na problem.
    Å bil har ja ho som helst så ja kan nog fast plock åpp Birger på veijin om int  e er naan ader från he hålli som menar se!

    Datumförslag? He borde kanski Akinna bestäm når on vill ha tiid oss, om on fortfarande vill he alltså!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Om he int vaar jobbigt för dig å stick föbii så sku e faktiskt va kul å koma:)
    5.5 ska ja me Kevin ti Vasa på kontroll å 7.5 ska kevin vaccineras.. 12.5 e ja upptagen he e väl ti datumen som int passar om vi mena ta e in i vikon.. annars ere no på rade:)

Svar på tråden Österbottniska babyträff-tråden