• Aannaa

    tjattermajornas träfftråd del 4

    Här pratar föräldrar till majbarn födda 2005 om ev träffar tillsammans
  • Svar på tråden tjattermajornas träfftråd del 4
  • Aannaa

    När det är såhär fint väder blir jag på "träffas-humör" så därför tar jag mig friheten att "bjuda in" till en träff!
    Anser att det är en omöjlighet nu för tiden att få ihop det om man ska börja kolla datum etc etc så därför tyckte jag iaf att vi jag bara sätter datum, tid, plats och så får man komma om man vill och kan helt enkelt Behöver ju inte planeras i minsta detalj heller, dyk upp en timme bara om det passar bäst eller stanna hela dagen!

    Vid fint väder träffas vi i HAGAPARKEN, SOLNA, lördagen den 13 juni kl 11.00 för tjatter & lek Barnen, syskonen & vi vuxna!
    Medtag
    lunch/fika, uteleksaker & en filt
    ALLA är givetvis välkomna, långväga som "next door"!



    ...sen kanske det är bra att skriva här om man kommer...
    vid dåligt väder eller för få (typ 2 stycken ) som kommer ställer vi in träffen och ses en annan gång...


  • JennyL29

    13.e juni verkar bara tid och dag. kl 11.00

    Kanske vi kan träffas hemma hos någon då? Om nån som bor i sthlm området som vill ha huset full med ungar och så en fm????

    Kanske lättare då så vi inte behöver passa ungarna hela tiden???

    Bara ett förslag?

  • Alison

    13 juni låter ju bra! Jag vet inte hur jag jobbar då, men hoppas få ett schema snart så kan jag börja planera.

    Hur tar man sig lättast till Hagaparken utan bil? Någon som vet?

  • JennyL29

    nu ser jag i efterhand ju. TAt det skulle vara i parken

    Ja hur tar man sig dit från Tågstation????
    Åker ned tåg från Västerås ju.

  • Edwina

    Roligt initiativ

    Jag tror vi kan då

    JennyL: Åker du till Sthlm central då? Då finns det nog buss från stan (vet ej på rak arm vilken och vart närmst den stannar) men till Karolinska sjukhuset finns tex. bussar som går, sen buss där ifrån. Eller tåg till Solna station (två stationer från sthlm) och sen buss. Det sistnämnda är nog smidigast!


    ♥ Elvin 050506 ♥ Vilmer 081109 ♥
  • JennyL29

    tror nog med att åka från station med tunnelbanan elelr hur?
    Skönt att man kan slippa kånka på vagnen iallfall.

    Hoppas så många som möjligt kan komma
    var ju så länge sedan

  • Aannaa

    Vi träffades i Hagaparken sommaren 2007 va? Minns att vist's Gabriel var nyfödd.
    Säkert nån som åkte kommunalt dit som kan berätta hur sen.


    Storasyster, lillasyster & en TOKROSA blogg ;) perla08.blogg.se
  • Krodan

    Ja vi träffades 2007 för både ebba och gabriel vara bebisar och min minsta kunde sitta och käka gräs

    Jag kan nog kanske, men boka inget efter mig jag dyker om upp jag dyker upp

  • vist

    Dessvärre jobbar jag den helgen

    Kommunikation till Hagaparken från city: Ta tunnelbanan (grön linje) till Odenplan och från Odenplan tar man buss 515 till Haga Norra.

    Ja, just det! Och Gabriel låg bara i vagnen och sov och när vi gick därifrån så insåg jag att ingen hade fått se honom eller hållt i honom!!

Svar på tråden tjattermajornas träfftråd del 4