• MammasSötnosar

kattforum

det finns ju ett forum som heter kattforum.. jag har inte kommit in på deras sida på hela helgen? är det några fler som har samma problem?

www.kattforum.se

• Svar på tråden kattforum
  • Havanna82

Forumet har kraschat och den enda som kan fixa det är på semester :( Vad jag hört iaf.

• skorpionen80

De jobbar på det...

• MammasSötnosar

ja verkligen, har suttit fast där i några dagar, har inte vart medlem länge men jag fastnade direkt o kan knappt slita mig från trådarna på kvällara :)

Heter Eba-08 där :)

nån som vet när det kunde vara ordnat igen? eller när den som va på semster kommer tillbaka?

• DropDeadUgly

Jag är en "gammal goding" som hängt där några år - vill inte ge ut mitt nick här, men kan pm'a dig om du vill när forumet är på g igen

• MammasSötnosar
    DropDeadUgly skrev 2009-05-03 20:44:56 följande:
    Jag är en "gammal goding" som hängt där några år - vill inte ge ut mitt nick här, men kan pm'a dig om du vill när forumet är på g igen
    hehe okej, javisst gör så :)
  • skorpionen80
    MammasSötnosar skrev 2009-05-03 20:43:34 följande:
    ja verkligen, har suttit fast där i några dagar, har inte vart medlem länge men jag fastnade direkt o kan knappt slita mig från trådarna på kvällara :) Heter Eba-08 där :) nån som vet när det kunde vara ordnat igen? eller när den som va på semster kommer tillbaka?
    Det där med semester vet jag inte... Men de som har hand om servrarna är kontaktade. Bör ju inte dröja allt för länge innan det är uppe igen i alla fall!
  • Kantarellen

Har abstinens jag med... Kan tänka mig det var lite olägligt att det skulle bli problem just under en långhelg. Hoppas de löser sig snabt nu när det blir vardag igen.

• MrsK

Typiskt bara för att en annan hade en viktig fråga som jag behövde svar på...
    Åh Boken Din katts hemligheter finns inte att få tag på bibblan heller.

Finns de några andra forum?

MrsK
Svar på tråden kattforum