Inlägg från: MammasSötnosar |Visa alla inlägg
  • MammasSötnosar

kattforum

det finns ju ett forum som heter kattforum.. jag har inte kommit in på deras sida på hela helgen? är det några fler som har samma problem?

www.kattforum.se

• Svar på tråden kattforum
  • MammasSötnosar

ja verkligen, har suttit fast där i några dagar, har inte vart medlem länge men jag fastnade direkt o kan knappt slita mig från trådarna på kvällara :)

Heter Eba-08 där :)

nån som vet när det kunde vara ordnat igen? eller när den som va på semster kommer tillbaka?

• MammasSötnosar
    DropDeadUgly skrev 2009-05-03 20:44:56 följande:
    Jag är en "gammal goding" som hängt där några år - vill inte ge ut mitt nick här, men kan pm'a dig om du vill när forumet är på g igen
    hehe okej, javisst gör så :)
  • MammasSötnosar

ja det va väldigt olägligt..

MrsK : jag har ingen aning, är nu på dte med kattforum :)

• MammasSötnosar
    MammasSötnosar skrev 2009-05-04 07:00:36 följande:
    ja det va väldigt olägligt..MrsK : jag har ingen aning, är ny på det med kattforum :)
    stavade fel på inlägget ovanför
  • MammasSötnosar

sidan fungerar fortfarande inte.. tråkigt! har så himmla tråkigt så det skulle verkligen passa bra att sitta & läsa, speciellt själva uppfödnings/avels delen :D

• MammasSötnosar
    lillithsmamma skrev 2009-05-04 11:32:35 följande:
    MyLittleSunshine ja det är bra förslag det får jag med göra sedan ska läsa boken leva med katt
    okej, har du katt/katter? vilken/vilka raser?
  • MammasSötnosar
    lillithsmamma skrev 2009-05-04 20:10:55 följande:
    MyLittleSunshine ja jag har två huskatter du då?
    Jag har colourpoint perser :)
    Kantarellen skrev 2009-05-04 23:53:31 följande:
    Trodde verkligen det skulle komma igång igen i dag...
    Ja det trodde jag med, vart ganska besviken när jag försökte komma in på sidan nyss. :(
  • MammasSötnosar
    MammasSötnosar skrev 2009-05-05 07:01:47 följande:
    Jag har en colourpoint perser :)

Ja det trodde jag med, vart ganska besviken när jag försökte komma in på sidan nyss. :(
  • MammasSötnosar
    DropDeadUgly skrev 2009-05-05 22:13:56 följande:
    Men vad händer med vårt kära forum . Nu vill jag att det kommer igång igen.
    ja verkligen.. fortfarande nedlagt! har ju vart så i jätte många dagar nu, dom borde ju ha löst det med tanke på att det inte är nån amatör som bara har skapat sitt eget forum. det borde ju finnas folksom kan lösa problemen även fast att den som ska göra det är på semester.

undra hur många det är som har tänkt ställt riktigt viktiga frågor nu under tiden det inte har gått :S
  • MammasSötnosar

ser att en del av er som är skriver i den här tråden är inloggade :)

har en fråga ang tvättning.. har ju tvättat kissen flera ggr men aldrig på huvudet..
    ska man tvätta på själva huvudet med shampoo också?
    Har inte vågat göra det & det är ingen som har förklarar hur man ska tvätta katter, är igentligen inte så svårt ju men det just det här med huvudet jag undrar över?

• MammasSötnosar
    Mynta skrev 2009-05-06 21:41:50 följande:
    Jag brukar sällan tvätta mina på huvudet. Min ena har mycket vitt i ansiktet, så då blir det lite avtorkning med en (parfymfri) våtservett inför utställning om det behövs, men inte annars.
    Okej, tack för hjälpen, då behöver jag inte börja tvätta henne där heller.
    om hon har fått nått smuts där brukar jag bara fukta en handduk & torka så jag får fortsätta på det :)
  • MammasSötnosar
    Mynta skrev 2009-05-06 21:48:44 följande:
    Tillfälligt, tills det gamla funkar igen. Dock är det vääääldigt tomt.
    haha jag såg det.. fanns inte mkt att läsa där inne
Svar på tråden kattforum