Inlägg från: skorpionen80 |Visa alla inlägg
  • skorpionen80

kattforum

De jobbar på det...

• skorpionen80
    MammasSötnosar skrev 2009-05-03 20:43:34 följande:
    ja verkligen, har suttit fast där i några dagar, har inte vart medlem länge men jag fastnade direkt o kan knappt slita mig från trådarna på kvällara :) Heter Eba-08 där :) nån som vet när det kunde vara ordnat igen? eller när den som va på semster kommer tillbaka?
    Det där med semester vet jag inte... Men de som har hand om servrarna är kontaktade. Bör ju inte dröja allt för länge innan det är uppe igen i alla fall!
  • skorpionen80
    MammasSötnosar skrev 2009-05-06 09:10:42 följande:
    ja verkligen.. fortfarande nedlagt! har ju vart så i jätte många dagar nu, dom borde ju ha löst det med tanke på att det inte är nån amatör som bara har skapat sitt eget forum. det borde ju finnas folksom kan lösa problemen även fast att den som ska göra det är på semester. undra hur många det är som har tänkt ställt riktigt viktiga frågor nu under tiden det inte har gått :S
    Fast de flesta (utom ägarna) jobbar idéellt med forumet. Och är det något med servrarna så kan ju inte ens ägarna göra något, utan då är det upp till dem där servern är. Man vet aldrig vad som hänt där och varför det tar sådan tid.

Vilken tur att veterinärer finns om man nu behöver ställa en jätteviktig fråga ;)
Svar på tråden kattforum