• MammasSötnosar

kattforum

det finns ju ett forum som heter kattforum.. jag har inte kommit in på deras sida på hela helgen? är det några fler som har samma problem?

www.kattforum.se

• Svar på tråden kattforum
  • Mynta
    lillithsmamma skrev 2009-05-06 21:21:01 följande:
    Mynta vet du vem jag är?
    Har spanat lite på din presentation men inte kommit fram till något, sorry! Känner dock igen den vita katten.
  • MammasSötnosar

ser att en del av er som är skriver i den här tråden är inloggade :)

har en fråga ang tvättning.. har ju tvättat kissen flera ggr men aldrig på huvudet..
    ska man tvätta på själva huvudet med shampoo också?
    Har inte vågat göra det & det är ingen som har förklarar hur man ska tvätta katter, är igentligen inte så svårt ju men det just det här med huvudet jag undrar över?

• Mynta

Jag brukar sällan tvätta mina på huvudet. Min ena har mycket vitt i ansiktet, så då blir det lite avtorkning med en (parfymfri) våtservett inför utställning om det behövs, men inte annars.

• MammasSötnosar
    Mynta skrev 2009-05-06 21:41:50 följande:
    Jag brukar sällan tvätta mina på huvudet. Min ena har mycket vitt i ansiktet, så då blir det lite avtorkning med en (parfymfri) våtservett inför utställning om det behövs, men inte annars.
    Okej, tack för hjälpen, då behöver jag inte börja tvätta henne där heller.
    om hon har fått nått smuts där brukar jag bara fukta en handduk & torka så jag får fortsätta på det :)
  • Mynta
    MammasSötnosar skrev 2009-05-06 21:46:28 följande:
    nått nytt forum? eller bara tillfälligt?
    Tillfälligt, tills det gamla funkar igen. Dock är det vääääldigt tomt.
  • MammasSötnosar
    Mynta skrev 2009-05-06 21:48:44 följande:
    Tillfälligt, tills det gamla funkar igen. Dock är det vääääldigt tomt.
    haha jag såg det.. fanns inte mkt att läsa där inne
  • lillithsmamma

tack föresten för länken

• Yxskaft

Jag har själv kommit på massvis av saker jag måste fråga om /starta tråd om. Våran 5åriga KKS-katt måste ju firas, vill visa upp bilderna ifrån Speedcat, har en mask-fråga att få råd om m.m. Inte så svårt att lista ut vem jag är på kattforum

Svar på tråden kattforum