• maria1978

    Höstmammor från 2006

    Dax att starta en ny tråd så vi håller lite kontakt trots att en del av har börjat jobba och visa drar ut på sin föräldrarledighet så länge som det går...

  • Svar på tråden Höstmammor från 2006
  • maria1978

    Jaha västerås mammor hojta till när ni hittat hit!!

    Sara: hoppas du blir super bortskämd nu. Jag är avis på dig för din kurs...Med god frukost, fika, lunch, fika, middag och kvälls mys...

    Har du hamnat i en bra grupp eller hur har du det?

  • maria1978

    Jaha...brudar ska vi ses snart eller...eller när Sara kommer hem från sina veckor utan man och barn?!?

    Någon som har något förslag på vad vi ska göra? Å ska vi kanske träffas utan kids en vanlig kväll och äta något gott? Eller vad tycker ni?

  • sara1981

    Vad som funkar för mig, vore lite trevligt att träffas utan barn.. Lite vin kanske ..
    Ni MÅSTE vänta tills jag kommer hem!!!

  • kentmaximus

    Det måste ju gå att kombinera, den 16/5 är det barnens dag i stan, jag tänkte åka ner med barnen, vi kanske kan träffas då!

  • maria1978

    Jag är smart och jobbar då...hahhaha 16/5 alltså...!!

  • sara1981

    Ugnsstekt kalkonbröst med cidersås och couscous, chokladmousse till efterrätt, promenad och sedan en cider i bubbelpoolen.. . Värför är man inte alltid på kurs..

  • maria1978

    Ja det undrar jag med i bland när man tänker tillbax på dessa underbara kurser vi har chansen att gå....

    ÅÅÅÅ avis!!

Svar på tråden Höstmammor från 2006